• 1
  • 2
2011-10-31, 23:31
Medlem
urverksapelsins avatar
Idag såg jag ut ungefär som den här killen när jag gick till jobbet
http://www.kawiforums.com/gallery/da...ork_Orange.JPG
sen gick jag till gymmet i samma stil.
Citera
2011-11-22, 23:37
Medlem
nickKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Det är bara folk som har vänner som gör det.
Säger grabben som sitter hemma och gör egna smällare samtidigt som han är överlycklig för att ha bänkat 50kg..
Citera
2011-11-23, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickK
Säger grabben som sitter hemma och gör egna smällare samtidigt som han är överlycklig för att ha bänkat 50kg..

Säger grabben som tagit sig tid att kolla upp mina inlägg för att försöka sig på en comeback. Det hade sparat dig tid att läsa min signatur. Du talar i vilket fall med grabben som bänkar 50kg, men jag kan inte minnas att jag skrivit att jag varit överlycklig över det. Du verkar ju inte ha så mycket att göra så du kan väl ta och leta upp det. För övrigt kan du ta och formulera ett argument till hur allt hör ihop med att inte ha några vänner.

Tänk lite nästa gång människa.
Citera
2011-11-23, 18:15
Medlem
Drumsticks avatar
Hade faktiskt inte en aning om att det var halloween över huvud taget. Så antagligen satt jag inne med mina vanliga kläder.
Citera
2011-11-24, 12:37
Moderator
Humbugs avatar
Jag börjar känna mig gammal. Några arbetskamrater pratade om att gå på en halloweenfest. Jag kunde minna mig om att Allhelgonadagen var i antågande, men kan inte komma på att jag någonsin klätt ut mig till diverse läskiga figurer för att högtidlighålla mina avlidna släktingar.

Jag trodde ärligt att Halloween var en fluga som skulle dö ut, men tydligen inte.. Dagens ungdom...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in