2011-10-30, 09:06
Medlem
Hej!

Är i desperat nöd av tips och hjälp. Jag ska träffa min GF om 1 och en halv timme och hon bad mig igår att jag skulle binda fast henne vid sex, saken är och jag erkänner detta är att jag inte har speciellt mkt erfarenhet och undrar om det finns någon som har tips som kan vara bra och lite hur jag ska göra.

snälla hjälp mig snabbt...

tack
Citera
2011-10-30, 09:29
Medlem
Roundcubes avatar
Buntband kanske ? :P Dom går ju att kombinera med varandra så man får passande längd. bind fast henne, och låt henne ligga där nån timme. Lite smisk kanske ?
Annars får du väl säga att hon får fixa handbojor ?

Lycka till
Citera
2011-10-30, 10:06
Medlem
HappyHarrys avatar
Inga jävla buntband. Dom bara skär in och är obekväma. Sen skall du få loss dom på nåt sätt utan att skada henne. Tex med sax. Bara otrevligt och kan inte göras fort om det skulle behövas.

Läderbojor eller rep. Knyt så hon inte kan ta sig loss men ändå att man kan få in ett finger ungefär mellan repen och handlederna, eller vad du knutit runt. Du skall inte dra åt så du stoppar blodet.
Citera
2011-10-30, 10:12
Medlem
Varför frågar du inte henne? Hon har naturligtvis egna preferenser som du, om du är man nog att fråga, med fördel kan använda dig utav.
Citera
2011-10-30, 10:44
Medlem
Vad du än binder med så är det en del saker du måste komma ihåg.

Det viktigaste av allt: kommunicera! Gör inget som ni inte är överens om från början, både från hennes och din sida. Du gör inget som hon inte sagt ok till, och du ska heller inte göra något själv som hon tjatar sig till, men du som känner att du inte har koll på eller vill göra.

Du ansvar för hennes säkerhet när hon är bunden. Det är du som ska hålla koll på att hennes blodflöde i exempelvis händerna inte avstannar, att hon inte faller om hon svimmar, att hennes andning är ok. Det gör att du exempelvis inte får inte lämna henne obevakad samtidigt som hon är bunden.

Bind bara så att du snabbt kan ta loss bojorna. Har du en sax tillhands, vilket är bra, så kontrollera att du binder med något som du faktiskt kan klippa av med just den saxen.

Inga bojor som sitter hårdare än att du får in två fingrar mellan bojan och hennes hud. Har du exempelvis bundit hennes händer så kan du kolla om blodflödet är ok genom att klämma på hennes fingertoppar. Om färgen inte kommer tillbaka direkt efter att du släppt, så är hon för hårt bunden.

Inga bojor som kan dras åt hårdare bara genom att hon drar i de. Hon ska kunna rucka och dra för allt hon är värd, utan att bojan dras åt mer än när du satte fast den. Annars riskerar ni dels att hennes blodflöde stoppas, dels att bojan sitter så hårt att du inte får bort den. Ex kommer en mycket hårt åtdragen sidenscarf sitta så djupt inskuren i en arm att du kanske inte får svårt att få in saxen du tänkt klippa av bojan med.

Eftersom du är nybörjare, så låt bli att binda runt hennes hals. Det är överkurs som du kan ge dig på när du lärt dig mer om det här.
Citera
2011-10-30, 12:02
Medlem
Och glöm inte att berätta för oss andra hur kul ni hade det.
Citera
2011-10-30, 16:32
Medlem
MarxWebers avatar
Något som funkar bra när man inte har tillgång till rep är att använda sitt skärp. Visserligen kan man inte binda i den bemärkningen, eller ens "binda" särskilt många kroppsdelar, men vill man bara begränsa sin partners rörlighet med händerna/fötterna så funkar det alldeles utmärkt.
Citera
2011-10-30, 17:13
Medlem
Håller med. Bunta ihop händer och fötter med hjälp av ett enda bälte funkar väldigt bra. Lätt att lossa är det också.
Citera
2011-11-12, 01:22
Medlem
Spottnicks avatar
Silvertejp, just sayin' det löser ju allt!
Citera
2011-11-12, 08:56
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spottnick
Silvertejp, just sayin' det löser ju allt!

Gör skitont när man skall ta bort det.
Citera
2011-11-12, 09:08
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Gör skitont när man skall ta bort det.

Är inte det en bonus?
Citera
2011-11-12, 09:17
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Är inte det en bonus?

Kan vara det. Men när det är dags att ta bort den så är man liksom "klar". Smärta i det läget är lite överflödigt. Men jag kanske bara tänker inskränkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in