2012-02-27, 12:25
Medlem
237s avatar
Vad tycker ni om Dakota Fred? Trevlig prick som gjorde rätt i att köpa inmutningen, eller falsk, backstabbande gubbjävel?
Citera
2012-02-27, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Vad tycker ni om Dakota Fred? Trevlig prick som gjorde rätt i att köpa inmutningen, eller falsk, backstabbande gubbjävel?

Tycker han är cool. Hoppas på att ha får gräva ur sitt glory hole(lol) nästa säsong och hittar stora mängder guld!

Förhoppningsvis så får väl Todd och co. behålla sin operation där den är, för skulle bli en förbannat tråkig s3 ifall även den gick ut på att man skulle filma förflyttning av maskiner osv i 7 avsnitt.
Citera
2012-02-27, 13:18
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weesly
Tycker han är cool. Hoppas på att ha får gräva ur sitt glory hole(lol) nästa säsong och hittar stora mängder guld!

Förhoppningsvis så får väl Todd och co. behålla sin operation där den är, för skulle bli en förbannat tråkig s3 ifall även den gick ut på att man skulle filma förflyttning av maskiner osv i 7 avsnitt.

Tycker han var jävligt falsk ... men, det roligaste är att han är som en kopia av Ned Flanders
Citera
2012-02-27, 16:44
Medlem
Citat:

Haha ja det var en jävligt lång startsträcka på denna säsongen men det tog sig bra mot slutet.
Citera
2012-03-07, 23:10
Medlem
Någon som vet när sesong 3 börjar släppas ?
Citera
2012-03-07, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semewster

Höst skulle jag tippa på då s2 slutade för en vecka sedan.
Citera
2012-03-08, 18:31
Medlem
Citat:

Har sett klart 2:a säsongen nu och tycker inte riktigt att den va lika bra som 1:a, men klart sevärd.
Dakota Fred Gjorde helt rätt som snodde det berömda hålet då Todd slarvat och inte betalt vissa avgifter, eller hur det nu va. Förresten, hur snygg är inte Fred med en sko som har typ 1,5dm tjock skosula?
Dock lite skumt att man så snabbt kunde fixa en ny inmutning och allt mitt i guldsäsongen.
Gissar att det fanns som backup sedan långt tillbaka.
Med tanke på Todd´s planer inför 3:e så ser då inte jag hur man ska kunna fixa det på nuvarande platsen!

Att man tillät Harnesk vara med i s02 efter s01 är för mig en gåta!
Klart deltagarna har betalt av produktionen....
Citera
2012-03-09, 00:58
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Skön gubbe. Man kan bara inte förmå sig att tycka illa om honom. Sen vann han pluspoäng hos mig när han förbannade sig över statliga myndigheter och deras dumma lagar.
Citat:
Höst skulle jag tippa på då s2 slutade för en vecka sedan.
Hur fan ska man orka vänta? (Dagens I-landsproblem.)
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2012-03-09 kl. 01:00.
Citera
2012-03-09, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semewster

Borde väl vara släppt efter som dom på flickboken(facebook) discovery channel sverige tråden klagar på att vi är 16 avsnitt efter usa?
Citera
2012-03-11, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burritoz

Menar du James Harness? Han är ju fan den viktigaste av dom eftersom han är den enda som kan skruva! Och med tanke på hur dåligt deras maskiner funkar så..
Citera
2012-03-14, 01:17
Medlem
hashish-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burritoz
Har sett klart 2:a säsongen nu och tycker inte riktigt att den va lika bra som 1:a, men klart sevärd.
Dakota Fred Gjorde helt rätt som snodde det berömda hålet då Todd slarvat och inte betalt vissa avgifter, eller hur det nu va. Förresten, hur snygg är inte Fred med en sko som har typ 1,5dm tjock skosula?
Dock lite skumt att man så snabbt kunde fixa en ny inmutning och allt mitt i guldsäsongen.
Gissar att det fanns som backup sedan långt tillbaka.
Med tanke på Todd´s planer inför 3:e så ser då inte jag hur man ska kunna fixa det på nuvarande platsen!

ska vi tippa på att fred har brutit höften?
benet blir ju ett par cm kortare, det skulle förklara sulan + att han är halt.
Citera
2012-03-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Varför finns det ens över huvud taget någon i hela världen som jobbar med något annat än att gräva upp guld från havsbottnen i Bearing Sea? Har väl antagligen att göra med att det bara finns en begränsad mängd guldrik havsbotten och att dessa arealer redan ägs av någon annan.

I säsongens sista avsnitt av Bering Sea Gold så går de medverkande på en auktion och budar på områdena i havet, lyckas man buda hem ett område så kan man utvinna guld i 10år framåt

Då gäller de ju att de finns guld där och få pengar över till allting man hittills lagt ut, och gå med tillräcklig vinst de åren så man kan köpa sig ett nytt område om 10år.
De handlar ju bara om ett par månader man kan utvinna, sen ska pengarna räcka resten av året om man inte har annat jobb då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in