2013-05-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
Följt serien ett tag och tycker dom är bra klantiga igen då jag vet att andra serier som Discovery Channel sänder/sänt följer manus undrar jag om så även är bakom detta program

Jovars, scriptat är det, men inte lika extremt som många andra serier så som Bamazon och Jungle Gold om du sett dom.

I GRA går i princip alla avsnitt ut på samma sak.

-Det grävs lite, allt går prima
-Ett problem uppstår som absolut inte går att lösa inom en snar framtid.
-Misär.
-Misär.
-Något spektakulärt händer och problemet är löst.
-Alla är glada och nöjda.
Citera
2013-05-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weesly
Jovars, scriptat är det, men inte lika extremt som många andra serier så som Bamazon och Jungle Gold om du sett dom.

-Misär.
-Misär.

Jungle Gold jag set men tänkte mer på fordons program som dom visat
då yrket mitt gör jag lite mer insyn
Citera
2013-05-12, 17:20
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Jungle Gold jag set men tänkte mer på fordons program som dom visat
då yrket mitt gör jag lite mer insyn

Jag förstår inte vad du menar

Ice Cold Gold ep2!
Citera
2013-05-15, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyttadignu
Jag förstår inte vad du menar

Ice Cold Gold ep2!

Jag vet det är var manus i boyd program och är manusprogram i amerikan choppers program.!
vad förstår du int ?
Citera
2013-05-15, 01:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Ice cold gold avsnitt 4 kom ut häromdan, nu har de
Citera
2013-05-15, 22:43
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Jag vet det är var manus i boyd program och är manusprogram i amerikan choppers program.!
vad förstår du int ?

Vad du menar när du glömmer ord så meningarna blir icke kompletta, det är således du och inte jag som förtjänar en
Citera
2013-05-16, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weesly

-Misär.
-Misär.

Visst är det scriptat. Undrar bara om även guldfynden är det och deras egentliga inkomst hela tiden är från tv-bolaget? Dvs blir tittarna ganska totallurade?
Citera
2013-05-16, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renasanningen
Visst är det scriptat. Undrar bara om även guldfynden är det och deras egentliga inkomst hela tiden är från tv-bolaget? Dvs blir tittarna ganska totallurade?

Klart dom får betalt. Googla på det.

Frågan är väl snarare om dom faktiskt hittar den mängd guld som redovisas?
Citera
2013-05-17, 22:08
Medlem
flyttadignus avatar
Ice Cold Gold ep 3 och 4 samt Yukon Gold ep 10 står på menyn ikväll
Citera
2013-05-18, 02:36
Moderator
Arne.Ankas avatar
GRA kommer nog inte lägga ned med tanke på pengarna de får för att medverka i tv men kommer yukon gold plocka in tillräckligt med cash för en andra säsong?

Bamazon, jungle gold och ice cold gold räknar jag inte in som några riktiga guldletarserier...

Guldpriset fortsätter att rasa......Priset på guld föll för sjunde handelsdagen i rad på fredagen. Det är den längsta perioden av fallande priser på fyra år för ädelmetallen......Guldpriset har nu fallit i sju dagar i rad och tappat över 7 procent, eller mer än 100 dollar per uns, skriver Wall Street Journal.........
http://www.dn.se/ekonomi/guldpriset-fortsatter-att-rasa
Citera
2013-05-18, 05:55
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
GRA kommer nog inte lägga ned med tanke på pengarna de får för att medverka i tv men kommer yukon gold plocka in tillräckligt med cash för en andra säsong?

Bamazon, jungle gold och ice cold gold räknar jag inte in som några riktiga guldletarserier...

Guldpriset fortsätter att rasa......Priset på guld föll för sjunde handelsdagen i rad på fredagen. Det är den längsta perioden av fallande priser på fyra år för ädelmetallen......Guldpriset har nu fallit i sju dagar i rad och tappat över 7 procent, eller mer än 100 dollar per uns, skriver Wall Street Journal.........
http://www.dn.se/ekonomi/guldpriset-fortsatter-att-rasa

Jag hoppas gold rush samt yukon gold fortsätter med fler säsonger tycker båda dessa är kul att följa men när det gäller bamazon och jungle gold skulle jag ej bry mig om de lades ner, har inte sett ice cold gold ännu så jag kan inte uttala mig om den serien ännu.
Citera
2013-05-19, 20:13
Medlem
rymdugglas avatar
Jag förstår inte ens varför man gör en sån serie som ice cold gold. Som producent så måste det vara ett totalt misslyckande!?
Pga detta så maxar man dramat i v a r e n d a avsnitt men egentligen så händer det ingenting.(eller är det bara jag)

Hur kan man mjölka ur 3-6 minuters "drama" av att en kille går i en sluttning så det lossnar lite lös sten & grus som rasar ner någon meter.. för mig så tar ett ice cold gold avsnitt ca 15min att kolla eftersom jag vet att det inte kommer hända något!? kul likom.
halva tiden har nu gått och det enda dom gjort är att leta efter några vettiga stenprover, vilket inte har lyckats

"Överlevndasexperten" - har han gjort annat än att nojja för ingenting? varför inte hyra in en lokal grönlänning? frågorna är så många att jag fan får lust o åka dit själv o fixat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in