2013-04-26, 20:19
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Har kommit ännu en serie, Ice cold gold.
Ett gäng amerikaner som åker till grönland för att leta guld men får lite bamazon/jungle gold vibbar av den, konflikter om precis allting, kunskap och erfarenhet verkar inte va den bästa och ser ut som de bokstavligt talat kommer använda handverktyg.
Tack, ska kika närmre på det!

Citat:
Ursprungligen postat av rymduggla
Vad hände med rikspuckot (i min mening) Todd som skulle gräva guld på annan ort, när börjar de & vad hette de =)?

Edit: Finns det fler serier som är liknande dessa?

Jag undrar detsamma, kanske kommer dra igång nu när det uppehåll? Kan ju hoppas.

Liknande serier du kan ladda ner och plöja igenom som jag rekommenderar:

Yukon Gold

Bering Sea Gold

Goldfathers

Sen finns det fler, som jag antingen har sämre koll på, eller tycker är rent skit, tex:

Bamazon

Jungle Gold
Citera
2013-04-26, 21:00
Medlem
rymdugglas avatar
Herre min jesus jävlar anamma vilket drama i ice cold gold knappt så man orkar kolla på de. men men balla miljöer!!
Finns de fler än 5 avsnitt av goldfathers? det måste jag säga är ett av de bättre programmen. där händer det ju något iallafall!

Edit: https://twitter.com/goldrushtodd

Här står de om de olika "teamen" o va de gör b.la todd goldrush off season!
http://insidetv.ew.com/2013/02/23/gold-rush-executive-producer-christo-doyle-on-huge-changes-ahead-in-season-4-exclusive/

Edit2: https://twitter.com/goldrushtodd/status/327144100811911168/photo/1
Gammgubben rockar volvo keps haha
Senast redigerad av rymduggla 2013-04-26 kl. 21:13.
Citera
2013-04-26, 22:34
Medlem
Väldigt humoristiskt hur de konstant misslyckas med allt de ger sig in i. Har inte sett alla avsnitt än men väntar med spänning på att se ifall de lyckas någon gång.
Citera
2013-04-26, 23:21
Medlem
Sightnesss avatar
Gold Rush - The Offseason, 6 nya avsnitt från Sydamerika kommer i augusti enligt Christo Doyle!
Citera
2013-04-27, 14:10
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymduggla
Finns de fler än 5 avsnitt av Goldfathers? det måste jag säga är ett av de bättre programmen. där händer det ju något iallafall!
Nej, det var allt som gjordes! Jag gillade det

Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Gold Rush - The Offseason, 6 nya avsnitt från Sydamerika kommer i augusti enligt Christo Doyle!
Då ser vi fram emot nya epic fail missions då
Citera
2013-04-27, 15:23
Medlem
rymdugglas avatar
okej, då får man gott vänta då!

Fan så pinsamt de lär va o se sig själv på tv, göra bort sig hela tiden och den ena är större dramaqueen än den andra. "bra tv" my ass.=)
Citera
2013-05-02, 22:00
Medlem
flyttadignus avatar
Nyss dragit hem Yukon Gold ep8 och Ice Cold Gold ep2.
Första avsnittet av ICG minns jag inte ens, så tråkigt det var. Hoppas det blir bättring nu!
Citera
2013-05-02, 23:16
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyttadignu
Första avsnittet av ICG minns jag inte ens, så tråkigt det var. Hoppas det blir bättring nu!
Kommer nog bli lite besviken, mer drama än story :/
Citera
2013-05-04, 23:12
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Kommer nog bli lite besviken, mer drama än story :/

Precis som sig bör i dessa guldgrävarserier alltså!

Yukon Gold, jag gillar serien riktigt starkt nu efter att ha sett 8 avsnitt!
Ska bli kul att se hur mycket Kalle Knutsson kan skrapa ihop, jag tror det blir tillräckligt för hans farsa (som är sjukt lik Hulken, fast smalare och mindre grön) ska godkänna sin sons arbete
Citera
2013-05-09, 21:29
Medlem
Någon som vet hur tv styrt detta program är?
Citera
2013-05-09, 21:31
Moderator
Arne.Ankas avatar
GRA är nog relativt fritt skulle jag tro men de vill ju självklart få alla godsaker på video så en del situationer scriptas medans andra situationer pausas arbetet medans kamrorna görs redo
Citera
2013-05-09, 21:36
Medlem
Citat:
GRA är nog relativt fritt skulle jag tro men de vill ju självklart få alla godsaker på video så en del situationer scriptas medans andra situationer pausas arbetet medans kamrorna görs redo

Följt serien ett tag och tycker dom är bra klantiga igen då jag vet att andra serier som Discovery Channel sänder/sänt följer manus undrar jag om så även är bakom detta program
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in