Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Absolut inte. Du verkar inte förstå att vi är ett UTDÖENDE folk och att det redan är för sent att försöka komma ikapp musslorna och negrerna vad gäller barnafödande.
Den här sortens defatism är både tröttsam och sorglig.
Ingen har någonsin sagt att uppgiften vi har framför oss är enkel, men det innebär naturligtvis inte att vi ska ge upp. Så länge det finns någonting av värde att kämpa för bör vi också göra just detta.
Vad är alternativet? Att bara finna sig i situationen och låtsas som att allting är bra? Att lägga oss ner och dö?
Citat:
Och även OM vi mot alla jävla odds skulle komma ikapp dessa, (vilket ALDRIG kommer hända) så kommer vårt styrande folk vara blixtsnabba att importera ännu mer smutsfolk.
Därför behöver vi byta ut "vårt styrande folk" mot en klokare, sundare och svenskvänligare variant. De gamla styrande bör också straffas, helst hårt och skoningslöst.
Citat:
Det är för sent, ge upp, drömmen om ett någorlunda rent, vitt folk med vett i skallen kommer aldrig gå i uppfyllelse.
Nej, det är inte "för sent". Att du är en syltryggad lipsill gör varken från eller till.
Citat:
Vad tror du kommer hända en vit, arisk man när denne lever i ett samhälle där 70% är totalt jävla galna muslimer och annat MENA-slödder? Jag vet ju en sak, och det är att JAG inte hade velat leva i en sådan tillvaro. Och snart finns det ingenstans att fly. Har du kollat hur det ser ut i UK, Norge, Finland, Denmark och övriga EU-länder? Schweiz är det enda stället som känns vettigt nu, men det lär inte dröja länge innan pesten når detta land med.
Nej, precis det kommer knappast att vara trevligt att leva i ett sådant samhälle. Och just därför är det ju av yttersta vikt att vi försöker bekämpa och förändra det från grunden.
Du är bra märklig. Först skriver du att vi ska "ge upp" och sedan beskriver du vilken dystopisk och helvetisk soptipp Sverige och andra vita länder kommer att förvandlas till om inget görs.
Citat:
Dessutom ger jag blanka fan i "min ras", hurvida den överlever eller ej.
Och det är mycket sorgligt. Om du inte bryr dig om ditt eget folk, vad bryr du dig då om?
Oavsett om du påstår dig bry dig om raslig homogenitet eller inte så är det ju ett faktum att etniskt homogena samhällen är betydligt fredligare, tryggare, mer utvecklade och egentligen bättre på alla möjliga sätt än mångrasliga diton. Så även om man inte bryr sig om rasen som sådan så bör man ju ändå förespråka ett vitt Sverige och Europa och att eventuella rasfrämlingar hålls på så långt avstånd som möjligt.
Citat:
Tror du de vita kommer bry sig när det oundvikliga har hänt, dvs när dessa vita folkslag mer eller mindre är HELT utdöda? Jag tror inte de som inte existerar kommer bry sig nämnvärt vad för apor som knallar omkring i Svedala då.
När de vita är en förföljd och jagad minoritet som utkämpar en daglig kamp mot diverse rasfrämmande gäng så kommer de naturligtvis att bry sig något oerhört. Förmodligen kommer de också att förbanna sina fäder/förfäder för deras feghet och defaitism.