2011-11-01, 02:07
Medlem
Helt sinnessjukt hur folk kan ursäkta det här med.."det är inte så farligt". Vårt folk kommer inte finnas mer, spelar det ingen roll?
Citera
2011-11-01, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Satis
Helt sinnessjukt hur folk kan ursäkta det här med.."det är inte så farligt". Vårt folk kommer inte finnas mer, spelar det ingen roll?
Tyvärr är det ju så att kosmopoliternas försök att krossa folkgemenskapen och byta ut den mot ett rotlöst och ytligt egocentriskt konsumtionssamhälle har gått över förväntan. Inte ens det mest självklara och uppenbara går in i folks förvridna sinnen längre.
Varför ska jag bry mig om svenskarnas framtid och överlevnad när det finns Let's Dance på tv:n, dumpop i ipoden och en degenererad deckare av Camilla Läckberg på nattduksbordet?
Citera
2011-11-01, 03:01
Medlem
Krafses avatar
Jag är helt övertygad om att Sverige och andra vita länder är under attack. De vill ha bort vita av någon anledning, smutsa ner våra genpooler och allt som kan skada den vita människan på lång sikt.

Varför? Ptja, kanske ser judarna oss som ett hot? Jag vet inte, men ATT vi står inför ett slags folkmord är jävligt uppenbart, tycker jag.

Vad ska man göra då? Jag tänker göra min plikt, och det är att ALDRIG spruta en kvinna i fittan. Vill inte sätta ett vitt barn till denna sjuka värld.
Citera
2011-11-01, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Vad ska man göra då? Jag tänker göra min plikt, och det är att ALDRIG spruta en kvinna i fittan. Vill inte sätta ett vitt barn till denna sjuka värld.
Det är precis motsatsen till att göra din plikt.
Citera
2011-11-01, 04:01
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adored
Det är precis motsatsen till att göra din plikt.

Absolut inte. Du verkar inte förstå att vi är ett UTDÖENDE folk och att det redan är för sent att försöka komma ikapp musslorna och negrerna vad gäller barnafödande.
Och även OM vi mot alla jävla odds skulle komma ikapp dessa, (vilket ALDRIG kommer hända) så kommer vårt styrande folk vara blixtsnabba att importera ännu mer smutsfolk.

Det är för sent, ge upp, drömmen om ett någorlunda rent, vitt folk med vett i skallen kommer aldrig gå i uppfyllelse.

Vad tror du kommer hända en vit, arisk man när denne lever i ett samhälle där 70% är totalt jävla galna muslimer och annat MENA-slödder? Jag vet ju en sak, och det är att JAG inte hade velat leva i en sådan tillvaro. Och snart finns det ingenstans att fly. Har du kollat hur det ser ut i UK, Norge, Finland, Denmark och övriga EU-länder? Schweiz är det enda stället som känns vettigt nu, men det lär inte dröja länge innan pesten når detta land med.

Dessutom ger jag blanka fan i "min ras", hurvida den överlever eller ej. Tror du de vita kommer bry sig när det oundvikliga har hänt, dvs när dessa vita folkslag mer eller mindre är HELT utdöda? Jag tror inte de som inte existerar kommer bry sig nämnvärt vad för apor som knallar omkring i Svedala då.
Citera
2011-11-01, 05:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Absolut inte. Du verkar inte förstå att vi är ett UTDÖENDE folk och att det redan är för sent att försöka komma ikapp musslorna och negrerna vad gäller barnafödande.
Den här sortens defatism är både tröttsam och sorglig.
Ingen har någonsin sagt att uppgiften vi har framför oss är enkel, men det innebär naturligtvis inte att vi ska ge upp. Så länge det finns någonting av värde att kämpa för bör vi också göra just detta.
Vad är alternativet? Att bara finna sig i situationen och låtsas som att allting är bra? Att lägga oss ner och dö?

Citat:
Och även OM vi mot alla jävla odds skulle komma ikapp dessa, (vilket ALDRIG kommer hända) så kommer vårt styrande folk vara blixtsnabba att importera ännu mer smutsfolk.
Därför behöver vi byta ut "vårt styrande folk" mot en klokare, sundare och svenskvänligare variant. De gamla styrande bör också straffas, helst hårt och skoningslöst.

Citat:
Det är för sent, ge upp, drömmen om ett någorlunda rent, vitt folk med vett i skallen kommer aldrig gå i uppfyllelse.
Nej, det är inte "för sent". Att du är en syltryggad lipsill gör varken från eller till.

Citat:
Vad tror du kommer hända en vit, arisk man när denne lever i ett samhälle där 70% är totalt jävla galna muslimer och annat MENA-slödder? Jag vet ju en sak, och det är att JAG inte hade velat leva i en sådan tillvaro. Och snart finns det ingenstans att fly. Har du kollat hur det ser ut i UK, Norge, Finland, Denmark och övriga EU-länder? Schweiz är det enda stället som känns vettigt nu, men det lär inte dröja länge innan pesten når detta land med.
Nej, precis det kommer knappast att vara trevligt att leva i ett sådant samhälle. Och just därför är det ju av yttersta vikt att vi försöker bekämpa och förändra det från grunden.
Du är bra märklig. Först skriver du att vi ska "ge upp" och sedan beskriver du vilken dystopisk och helvetisk soptipp Sverige och andra vita länder kommer att förvandlas till om inget görs.

Citat:
Dessutom ger jag blanka fan i "min ras", hurvida den överlever eller ej.
Och det är mycket sorgligt. Om du inte bryr dig om ditt eget folk, vad bryr du dig då om?

Oavsett om du påstår dig bry dig om raslig homogenitet eller inte så är det ju ett faktum att etniskt homogena samhällen är betydligt fredligare, tryggare, mer utvecklade och egentligen bättre på alla möjliga sätt än mångrasliga diton. Så även om man inte bryr sig om rasen som sådan så bör man ju ändå förespråka ett vitt Sverige och Europa och att eventuella rasfrämlingar hålls på så långt avstånd som möjligt.

Citat:
Tror du de vita kommer bry sig när det oundvikliga har hänt, dvs när dessa vita folkslag mer eller mindre är HELT utdöda? Jag tror inte de som inte existerar kommer bry sig nämnvärt vad för apor som knallar omkring i Svedala då.
När de vita är en förföljd och jagad minoritet som utkämpar en daglig kamp mot diverse rasfrämmande gäng så kommer de naturligtvis att bry sig något oerhört. Förmodligen kommer de också att förbanna sina fäder/förfäder för deras feghet och defaitism.
Senast redigerad av Straybullet 2011-11-01 kl. 05:09.
Citera
2011-11-01, 07:47
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr.moroider
Det där blev jag skrämd över! 1,2 miljoner! Och utvandringen under 1900-talet, minskade nativiteten, "avsvenskning" etc.
Vad går det upp i då? 2-3 miljoner? Jag ber med min Torshammare var natt och dag om att Norden än en gång enas och står sig starka. Men det är en lång väg dit...

Enligt ett program på TV nyligen så finns det ca 8 miljoner ättlingar i USA till utvandrade svenskar, alltså ungefär lika många som det idag finns i Sverige. Det går naturligtvis inte att räkna alla dessa som förlorade svenskar (av flera olika skäl), men visst har utflyttning, minskad nativitet och slentrianaborter medfört betydande demografiska effekter på Sverige.
Citera
2011-11-01, 09:00
Avslutad
Satt någon "tjomme" i 1: an i förrgår, eller om det var i går, som uttalade sig såsom "expert" på området och kallade detta för "Migration".
D. v. s en "naturlig utveckling"
Men visst är det väl märkligt hur man igen och igen driver folk till självmord? Men så länge dessa "bara" uppenbarar sig som individer så skiter man i dem, värre är det när alla dessa kommer "i flock".

Ja, jag menar att det pågår ett "grupp- självmord"
Senast redigerad av hee4r 2011-11-01 kl. 09:09.
Citera
2011-11-03, 01:35
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Haakon
Det du citerar från wikipedia är ett citat i sig; det var Rafael Lemkin som menade att det är så definitionen bör se ut, i hans tycke. Teknikalitet, men viktig eftersom det i internationell lag står mer specifikt att

Ovanstående citeras också i wikipedia. Här ser man ganska tydligt att det är lite mer än att "ens kultur förlöjligas" för att det ska räknas som folkmord...

Jag tycker fortfarande att jag tolkar det hela bokstavligt.
Citera
2011-11-03, 01:38
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Haakon
Känner att denna punkt behöver ett eget svar för att den är rent faktamässigt fel.

Källan du refererar till är ett eget flashbackinlägg. Källorna i det inlägget i sin tur är från metapedia och någon sida från "Bevar Norge Norsk". Ingen av dessa två källor ger stöd åt påståendet att

"I nästan alla mordfall sedan 1981 i Sverige och i Norge, där antingen förövaren eller offret varit svensk/norsk, och där antingen förövaren eller offret varit icke-svensk/icke-norsk, så har en överväldigande majoritet av offren varit svenskar/norrmän, samtidigt som en överväldigande majoritet av förövarna varit icke-svenskar/icke-norrmän"

eftersom det enda källorna gör är att lista svenskar/norrmän som blivit mördade av invandrare.

Det kan då vara intressant med denna rapport från BRÅ om "Brottslighet bland personer födda i Sverige och i utlandet":
http://www.bra.se/extra/measurepoint/?module_instance=4&name=1brottslsveutland.pdf&url= /dynamaster/file_archive/051214/e7dae113eb493479665ffe649e0edf57/1brottslsveutland.pdf

där det på sidan 44 står klart och tydligt att

"Av Ryings genomgång framgår också att i de fall en person som är född
utomlands är misstänkt för dödligt våld, så är nästan alltid även offret född
utomlands."

Där "Ryings genomgång" syftar till Mikael Rying vid Stockholmspolisens genomgång av alla som befunnits skyldiga till mord i Sverige 1997-2001.

Och? Att invandrare mördar varandra motbevisar inte det jag hävdade, nämligen att mordfall där förövaren varit invandrare och offret varit svensk/norsk, är betydligt mycket vanligare än motsatsförhållandet.
Citera
2011-11-03, 09:27
Medlem
Deliras avatar
Vilken foilehattsparad det var här inne då. Ofta kan jag bli beklämd av tomtarna som skriver på FB, men denna gång sitter jag mest och skrattar friskt.

Tycker fler av er ska följa Krafses tankegångar; föröka er inte för i helvete. Fast av helt andra anledningar då förstås.

Ha en bra dag foliehattar!
Citera
2011-11-03, 10:35
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Vilken foilehattsparad det var här inne då. Ofta kan jag bli beklämd av tomtarna som skriver på FB, men denna gång sitter jag mest och skrattar friskt.

Tycker fler av er ska följa Krafses tankegångar; föröka er inte för i helvete. Fast av helt andra anledningar då förstås.

Ha en bra dag foliehattar!

Vari ligger konspirationsteorin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in