2011-10-30, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Jag frågar er - pågår det ett folkmord i Sverige idag, mot svenskar?
Jag tolkar alltså folkmordsdefinitionerna (som erkänts av FN) INTE som fan läser bibeln, utan bokstavligt.
Jag är faktiskt rätt så skrämd.

TS, rörelse mellan regioner och länder har vi haft i alla tider. Det är inte samma sak som att det begås folkmord. Det blir dessutom konstigt att påstå händer i ett land som rankas topp 5 i lycka i världen, så våra levnadsvillkor kan ju inte vara sådär våldsamt katastrofala. Dessutom sker den största invandringen inte till Väst, utan mellan olika fattiga länder.
Citera
2011-10-30, 02:12
Medlem
Aristotélēss avatar
Nej, för helvete. Lägg bort crackpipan innan det är för sent. Är du fortfarande osäker i nyktert tillstånd så kan du väl ringa till FN och höra hur de tolkar begreppet.
Citera
2011-10-30, 09:43
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Haakon
Det du citerar från wikipedia är ett citat i sig; det var Rafael Lemkin som menade att det är så definitionen bör se ut, i hans tycke. Teknikalitet, men viktig eftersom det i internationell lag står mer specifikt att

Ovanstående citeras också i wikipedia. Här ser man ganska tydligt att det är lite mer än att "ens kultur förlöjligas" för att det ska räknas som folkmord.

Grabben, vår kultur försvinner och det finns inte så mycket att göra åt saken egentligen. Saker och ting förändras. Pröva å slå upp västgötalagen i dess originalform. Det är inte ens så man kan förstår språket. Jag är ledsen, men det bästa sättet att komma över obehagskänslorna är bara att sluta se konspirationer och istället på ett värdigt sätt sörja den världen som är svunnen.

Fast förstår du inte att man blir ledsen p.g.a. detta?
Citera
2011-10-30, 11:53
Medlem
Detta förutspådde många då det begav sig. Henry Ford, Charles Lindhberg och en hel drös andra. Även Hitler:
http://www.youtube.com/watch?v=GPpEQuatcTU
Citera
2011-10-30, 12:13
Medlem
Mantrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av todiloo1001
TS, rörelse mellan regioner och länder har vi haft i alla tider. Det är inte samma sak som att det begås folkmord. Det blir dessutom konstigt att påstå händer i ett land som rankas topp 5 i lycka i världen, så våra levnadsvillkor kan ju inte vara sådär våldsamt katastrofala. Dessutom sker den största invandringen inte till Väst, utan mellan olika fattiga länder.
Du ursäktar folkmord.

I Sweizch kan man begå självmord bekvämt och proffsigt mot betalning. Man känner knappt något av giftet och de slår på ens favvolåt/komposition medan en "självmordsdoktor" sitter på sängen med en och väntar. Man blir säkert rätt glad under ens sista minuter - tills man DÖR.

Massinvandring och mångkultur förväntas av ALLA vita länder, och BARA vita länder.

Ingen förväntar sig att människor från världens alla hörn ska strömma in i Japan och Taiwan, trots att dessa länder har rika, åldrande befolkningar.

Om europeer och kineser började byta ut de svarta i Afrika, så skulle världen skapa en enad front mot rasutrotningen.

Men när man påpekar att folkmordet på vita via evig invandring till ALLA vita länder och BARA vita länder, så försöker koko-vänstern leta efter sätt att ursäkta detta.

De som kallar sig anti-rasister och förespråkar den pågående etniska rensningen är därmed inte anti-rasister, utan ofrånkomligen anti-vita.

Det enda fattiga landet som har en storskalig och ofrivillig invandring från etniskt AVLÄGSNA folkgrupper är Ryssland, ett till vitt-majoritetsland. Vad underligt.
Senast redigerad av Mantrat 2011-10-30 kl. 12:30.
Citera
2011-10-30, 12:20
Medlem
Mantrats avatar
*borttaget*
Senast redigerad av Mantrat 2011-10-30 kl. 12:23.
Citera
2011-10-30, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herr.moroider
Det där blev jag skrämd över! 1,2 miljoner! Och utvandringen under 1900-talet, minskade nativiteten, "avsvenskning" etc.
Vad går det upp i då? 2-3 miljoner? Jag ber med min Torshammare var natt och dag om att Norden än en gång enas och står sig starka. Men det är en lång väg dit...

Så kan du ju inte tänka. De som gör abort lär väl skaffa ungar vid ett senare tillfälle.

Dessutom är det en påhittad skrämselpropaganda att vi behöver vara 20 miljoner för att landet ska gå runt. Det är BS, vi klarar oss fint på 8-9M som det verkar stanna på.
Citera
2011-10-30, 13:09
Medlem
popeondopes avatar
Det bedrivs en politik som aktivt gör att vårt folk dör ut. Det är ett folkmord, vi kommer försvinna om vi inte göra något.
Citera
2011-10-30, 15:16
Medlem
Carl-Haakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Fast förstår du inte att man blir ledsen p.g.a. detta?

Klart jag förstår. Jag förstår också barnens sorg när de ser sina husdjur åldras men förändring är en del av livet, och att förneka eller försöka motverka förändring är lika sjukligt som att stoppa upp barnens husdjur för att bevara dess ungdom.

Svaret är inte att förbittra sig och söka syndabockar att ta ut sin ilska över. Som jag skrev innan, sörj med värdighet, och låt inte minnet av ditt barndoms Sverige förpestas av den omotiverade fruktan du nu känner.
Citera
2011-10-30, 15:19
Medlem
Klart som fan det är ett folkmord på stor skala, man försöker radera ut de vita européerna från deras egna länder, och deras kultur, traditioner och historia.
Citera
2011-10-30, 18:16
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Haakon
Klart jag förstår. Jag förstår också barnens sorg när de ser sina husdjur åldras men förändring är en del av livet, och att förneka eller försöka motverka förändring är lika sjukligt som att stoppa upp barnens husdjur för att bevara dess ungdom.

Svaret är inte att förbittra sig och söka syndabockar att ta ut sin ilska över. Som jag skrev innan, sörj med värdighet, och låt inte minnet av ditt barndoms Sverige förpestas av den omotiverade fruktan du nu känner.

Vad ska man glädjas åt då, när man inte sörjer d.v.s.? Jag tycker inte att min fruktan är omotiverad. Faktiskt är det inte så. Jag märker att många (ex. du) njuter av det som håller på att ske, stämmer detta?

Citera
2011-11-01, 01:19
Medlem
Lantbruks avatar
Hmmm, hur kan denna fråga väcka så lite engagemang? Gillar ni folkmord eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in