2011-10-29, 21:55
Medlem
Jag tror faktiskt att muslimbarn i Sverige kommer att "bli avundsjuka" på våra "lösa" regler om så att säga "moral" å skit. Inte fan vet jag hur jag ska uttala det.
Men att dom går runt i nån jävla skarf runt huvudet medan alla andra får visa sina fina frisyrer... Och att dom måste bli särbehandlade i skolkafeterian när det serveras korv å så där.

Alla vet att barn och ungdomar kan tänka själva. Muslimbarn är inget undantag. Deras föräldrar kommer ifrån muslimska länder där man rakt av bara ÄR muslim. Allt annat är djävulen själv. Men barn som föds här och märker andras roligare livsstilar kommer ju vilja anpassa sig till det och antagligen revolta mot sina diktatorföräldrar. Det har hänt förr emot andra liknande saker liksom.

Tror ni det kommer bli så?

Jag tror det! Personligen bryr jag mej väldigt lite av muslimerna i Sverige, trots att dom bygger moskeér å skit i varenda jävla stad som finns. Och deras hjärntvätt av deras barn, i nutid värre än kristnas hjärntvätt för typ 100 år sedan.
Barn är inte dumma i huvet, så jag tror att många kommer på något sätt se igenom "deras agenda" och gå över till att bli hederliga människor istället, utan något religiöst trams i ryggsäcken.

Och ja jag vet att om detta ämne blir något diskussionsämne så kommer många rasister svara med att niggers å blattar är ohjälpbara vildar och våldtäktsmän... Kör på det om ni vill.
Citera
2011-10-29, 22:02
Medlem
Nemesis1s avatar
Så är det säkert i många fall, men det finns ju också många fall då dessa föräldrar vill anpassa sig till sina nya hemländer och jobba, medan deras barn revolterar genom att inte vilja anpassa sig...
Citera
2011-10-29, 22:07
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Vet inte precis om dom kommer att bli avundsjuka ...men så länge dom inte får göra allt som Svenska barn får göra så kommer dom oundvikligen känna sig utanför, och sedemera alltid känna ett visst utanförskap som lätt kan leda till ett förakt för den Svenska kulturen som i sin tur gör att dom tycker att det är moraliskt försvarbart att behandla Svenska killar och tjejer på ett mindre trevligt sätt. (misshandla killarna och våldta tjejerna)
Citera
2011-10-29, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Så är det säkert i många fall, men det finns ju också många fall då dessa föräldrar vill anpassa sig till sina nya hemländer och jobba, medan deras barn revolterar genom att inte vilja anpassa sig...
Mycket möjligt... Fast jävligt CP mongo.
Vafan. Alla som flyttar till Sverige, även somalierna, måste ju inse att vi har en trevligare och bättre kultur än dom har hemma. Tillåmed två-föräldirska ( hehehe) somaliska barn måste ju inse att Sverige är ett trevligare ställe än det där jävla pisshåloet somalia.

Men ja jag vet... Jag menar inte att alla ska flytta hit för att Sverige är ett paradis. Istälet för att ta hit horder av galna inavelvåldtäktsmän så skulle det vara billigare i längden FÖR ALLA att försöka avväpna alla somaliska krigare, för att sedan upprätta lite skolor med icke-muslimsk propaganda och lära dom lite VERKLIGHET. Shit alltså. Hade jag haft råd hade jag lätt satt ihop detta projekt. Jag hatar inte somalier, jag hatar deras nuvarande mentalitet. Jävla low-lifes.

Lite full är jag också vid meddelandets skrivande... Så jag kanske uttryckte mej konstigt. Skitsamma
Citera
2011-10-29, 22:11
Medlem
Heladageniskogens avatar
Ja islam kommer förmodligen att försvinna till förmån för en amerokreolsk "västerländsk" livsstil och det är inget positivt!

Islam är skapat för att hålla blattar och dylikt i schack, amerokreolsk "västerländsk" dekadens är skapat för att släppa ut djävulen ur dem.

Ser hellre att Achmed lever ett strikt muslimskt liv med alla hårda regler som paketet innehåller (och lever i total isolation från kaffirsvenskar) än att han knullar svennehoror, importerar knark, bråkar, rånar och gör kassa hiphoplåtar som judemedia basunerar ut.
Citera
2011-10-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Ja islam kommer förmodligen att försvinna till förmån för en amerokreolsk "västerländsk" livsstil och det är inget positivt!

Islam är skapat för att hålla blattar och dylikt i schack, amerokreolsk "västerländsk" dekadens är skapat för att släppa ut djävulen ur dem.

Ser hellre att Achmed lever ett strikt muslimskt liv med alla hårda regler som paketet innehåller (och lever i total isolation från kaffirsvenskar) än att han knullar svennehoror, importerar knark, bråkar, rånar och gör kassa hiphoplåtar som judemedia basunerar ut.
Jävla skitungar. Dom borde bli snälla människor som inte hatar folk.
Förlåt jag är lite småfull nu, men jag anser bara att alla borde bli kompisar och inte slåss eller bråka i huvudtaget. Det är såklart en dröm, men ingen omöjlig dröm. Men allt som pågåt i världen förhindrar detta att hända.
Citera
2011-10-29, 22:50
Medlem
Ahyws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenkan88
Jag tror faktiskt att muslimbarn i Sverige kommer att "bli avundsjuka" på våra "lösa" regler om så att säga "moral" å skit. Inte fan vet jag hur jag ska uttala det.
Men att dom går runt i nån jävla skarf runt huvudet medan alla andra får visa sina fina frisyrer... Och att dom måste bli särbehandlade i skolkafeterian när det serveras korv å så där.

Alla vet att barn och ungdomar kan tänka själva. Muslimbarn är inget undantag. Deras föräldrar kommer ifrån muslimska länder där man rakt av bara ÄR muslim. Allt annat är djävulen själv. Men barn som föds här och märker andras roligare livsstilar kommer ju vilja anpassa sig till det och antagligen revolta mot sina diktatorföräldrar. Det har hänt förr emot andra liknande saker liksom.

Tror ni det kommer bli så?

Jag tror det! Personligen bryr jag mej väldigt lite av muslimerna i Sverige, trots att dom bygger moskeér å skit i varenda jävla stad som finns. Och deras hjärntvätt av deras barn, i nutid värre än kristnas hjärntvätt för typ 100 år sedan.
Barn är inte dumma i huvet, så jag tror att många kommer på något sätt se igenom "deras agenda" och gå över till att bli hederliga människor istället, utan något religiöst trams i ryggsäcken.

Och ja jag vet att om detta ämne blir något diskussionsämne så kommer många rasister svara med att niggers å blattar är ohjälpbara vildar och våldtäktsmän... Kör på det om ni vill.

Ja, när Ahmed och Aisha kommer vilja leva helt som Erik och Karin kommer de nog bli helt assimilerade. Och fler blandbarn kommer att födas i Sverige.

Visst är det fantastiskt!
Citera
2011-10-29, 23:04
Medlem
Nej, jag tror att det har den motsatta effekten. Jag var själv muslim som ung och jag umgicks ofta med andra muslimbarn. Och jag måste säga att av min igen erfarenhet och andra omkring mig så har muslimer en vana att vara rebelliska av av sig. T ex aisha kanske bar hijab i sitt hemland men i sverige bär hon burka. Muslimer blir mer arrogantare när de kommer till väst och det är ett sätt att visa tecken på protest. Jag gillade iallafall att vara rebellisk av mig, jag gillade att tala med mina vänner om hur islam är den rätta vägen osv. Samma med mina vänner. Sedan finns det de som du säger blir avundsjuka på andra barn.
Citera
2011-10-29, 23:30
Medlem
Bongomans avatar
Jag hade oturen att handla in en infesterad butik idag. Inte mindre än två av familjerna hade tvingat på sina lågstadieflickor en slöja. En annan hade en totalt oregerlig pojke runt 5 som rusade runt och skrek hela tiden. Han fick för sig att rusa baklänges in i mig. Jag vann den Newtonska striden och ungen dunsade i golvet. Han verkade något inavlad.

Om det är den svenska framtidens yrkesarbetare bör vi alla hitta ett nytt område att bo i.
Citera
2011-10-30, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahyw
Ja, när Ahmed och Aisha kommer vilja leva helt som Erik och Karin kommer de nog bli helt assimilerade. Och fler blandbarn kommer att födas i Sverige.

Visst är det fantastiskt!

Nej. Utländksa äckel-muslim-fitthor barn kan bli svenskigare. Jag hatar muslimska värderingar. Men om dom anpassar sig till Sverige... Inga problem för mej!
Citera
2011-10-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Jag hade oturen att handla in en infesterad butik idag. Inte mindre än två av familjerna hade tvingat på sina lågstadieflickor en slöja. En annan hade en totalt oregerlig pojke runt 5 som rusade runt och skrek hela tiden. Han fick för sig att rusa baklänges in i mig. Jag vann den Newtonska striden och ungen dunsade i golvet. Han verkade något inavlad.

Om det är den svenska framtidens yrkesarbetare bör vi alla hitta ett nytt område att bo i.

Jävla fitthora du träffa på. Värdelös bortomlanderneskreatur.

Men jag har även hört om alla andra idioter på internet: Sorry... Jag OGILLAR muslimer och islam och kristendom och judar men om ni försöker framställa mej som en hemsk människa gör det samma mot mej! Ge mej mera whisky och porrfilm! TJACK!!!!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in