Citat:
Ursprungligen postat av Medicinen
Det är nog svårt att hävda sig som ägare om man inte har kvitto på affären.
Tanken slog mig. Samt att jag inte har något transaktionsbevis från något konto heller.
Men fan va gött de skulle vara om man fick skiten gratis pga deras miss