2004-12-22, 14:04
Medlem
Vampyros Lesboss avatar
Kanon, en tröst för oss stolpskott. Kan Fredde så kan vi oxå fixa fräscha brudar.
Citera
2004-12-22, 14:23
Medlem
Sun Ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F
Och min brorsa...............yeah right!

Som man frågar får man svar!

Du som är brorsa till Fredrik kanske kan hjälpa mig med att berätta vad det var hos honom som Anine föll för. Var det hans ljusa lockar, hans dumdryga sätt eller det faktum att han är van att prata med 10-åringar? Han vägrar nämligen tala med mig, hans ende son, om det.
Citera
2004-12-22, 14:24
Medlem
snuttes avatar
Har för mig att han hade "hjärnkontoret" för en herrans massa år sen och sen saker som "lilla sportspeglen" etc.

Men jag är inte säker.
Citera
2004-12-22, 15:24
Medlem
Gladiators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutte
Har för mig att han hade "hjärnkontoret" för en herrans massa år sen och sen saker som "lilla sportspeglen" etc.
Men jag är inte säker.
Men det är jag. Och du har rätt. Plus flera andra program lite då & då.
Citera
2004-12-22, 15:45
Medlem
...Håller med. Någon hund ligger begraven....... Kul utryck det där med 30 cm.... För något annat kan hon ju inte vara ute efter... Anine "Vandringspokalen" Bing...
Citera
2004-12-22, 19:23
Medlem
Headquakes avatar
Jag tror att Anine egentligen är kille eftersom Fredrik har en riktig kuksugarmun...
Citera
2004-12-23, 03:24
Moderator
Oddballs avatar
Ganska ofta gnälls det på att tjejer väljer kille efter utseendet, här har hon troligtvis inte gjort det och då gnälls det också. Han är väl en rolig och trevlig prick som hon känner sig trygg med?! Hennes ex Anders Svensson var väl ingen Macho-Lasse han heller, så hon gillar förmodligen killar som ser "vanliga" ut. Det är ju enbart positivt, det innebär ju att det finns en chans för oss medelsvenssons ute i stugorna att få dejta en vacker fotomodell.... Så ser jag det.
Citera
2004-12-23, 08:38
Medlem
Sun Ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Ganska ofta gnälls det på att tjejer väljer kille efter utseendet, här har hon troligtvis inte gjort det och då gnälls det också. Han är väl en rolig och trevlig prick som hon känner sig trygg med?! Hennes ex Anders Svensson var väl ingen Macho-Lasse han heller, så hon gillar förmodligen killar som ser "vanliga" ut. Det är ju enbart positivt, det innebär ju att det finns en chans för oss medelsvenssons ute i stugorna att få dejta en vacker fotomodell.... Så ser jag det.

Det är ju just det som är problemet! Nu kommer jag aldrig kuna koppla av på krogen igen utan kommer fullt och fast att tro att jag är näste man på tur att få bli ihop med Anine.

Fattar du inte vilken press det innebär för mig?
Citera
2004-12-23, 08:49
Medlem
Tafkafs avatar
http://www.alterego.friko.pl/images/aninebing/
Citera
2004-12-23, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av papillion
FAN va fin hon va,det e ju så man börjar lipa.
Den som lipar mest måste ju ändå vara Anders Svensson
Citera
2004-12-23, 09:46
Medlem
taskigs avatar
Citat:
Fredrik, 2004-12-23
Hejsan allihop! Jag vill bara dementera den påstådda affären mellan mig och Anine Bing. Hon ÄR en jättetrevlig tjej men vi ÄR vänner och ingenting annat, så har det varit och kommer att förbli. Men mest av allt vill jag önska er alla en riktigt GOD JUL !!!

Från hans gästbok
Han ser ut som en liten råtta med GIGANTISKA ögon.
Citera
2004-12-23, 10:33
Medlem
Sun Ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taskig
Från hans gästbok
Han ser ut som en liten råtta med GIGANTISKA ögon.

Du vet väl vad de säger om män med gigantiska ögon? Just det, att de måste ha stora glasögon alt. stora kontaktlinser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in