Jag bor i grannkommunen, men vistas en hel del i Tidaholm. Jag befinner mig även för tillfället där. Dock så har jag inte hört något än. Men jag kommer med info så fort jag vet.
kan även påpeka att jag såg en snut med nån sorts aluminium flaska eller nått i handen när jag åkte från jobbet 23.10 om det var nått för att ta bort blod med eller?
Tänkte eftersom att det stod Södra Ringvägen och jag har inte sett någon polisbil här i området. Min väns moster hade sett en polisbil köra runt som en galning på Stensiken. Därför jag anar att det är där det hänt.
Vad är det för slags folk som bor där egentligen? Har aldrig riktigt förstått, är jag korrekt i min uppfattning om det är pundare och annat löst folk där?
Polisen ska även ha stått och pratat med en kille runt 30års åldern (P.J) som röjjt en del förr vid Falköpingsrondellen.
Hur inblandad han är vet jag inte
Polisen ska även ha stått och pratat med en kille runt 30års åldern (P.J) som röjjt en del förr vid Falköpingsrondellen.
Hur inblandad han är vet jag inte
Vad är det för slags folk som bor där egentligen? Har aldrig riktigt förstått, är jag korrekt i min uppfattning om det är pundare och annat löst folk där?
Inte helt fel uppfattning nej även om det finns nån vettig i huset
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!