Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-27, 04:00
Medlem
jackizs avatar
Min dator startar om sig direkt efter menyn där man kan välja "press f2 to start setup". Tidigare ikväll fick jag tre stycken Blue-screens och en gång startade den bara om när jag var inne på facebook. Är det någon som vet vad det kan vara för fel? Går de att fixa eller är de lika bra att kasta den?
Citera
2011-10-27, 04:41
Medlem
jackizs avatar
Kom och tänka på nu att de kommer ett "klickljud" från hårddisken när den startar om.
Citera
2011-10-27, 07:31
Medlem
Har du misshandlat datorn på siståne?
Citera
2011-10-27, 07:32
Medlem
Har du prövat att reparera window 7 med installationsskivan? Om inte, gör det. Annars kan det antingen bero på att din dator inte klarar av window 7 när det gäller prestanda. Men är det någonting som klickar i hårddisken är det högst troligt något fel på hårdvaran och det kan bli svårt att fixa på egen hand.
Citera
2011-10-27, 07:41
Medlem
shotacats avatar
Är det inte fel på hårddisken när den klickar?
Citera
2011-10-27, 07:51
Medlem
jackizs avatar
De händer väll att man slår till den lite då och då.jag testade sätta i en skiva men den hann starta om . Men är de värt att byta hårddisk tror ni?
Citera
2011-10-27, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackiz
De händer väll att man slår till den lite då och då.jag testade sätta i en skiva men den hann starta om . Men är de värt att byta hårddisk tror ni?

Byt hårddisk, skaffa en sandsäck
Citera
2011-10-27, 09:25
Medlem
jackizs avatar
Haha, jag får satsa på de då! :-D
Citera
2011-10-27, 19:06
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axekick
Har du misshandlat datorn på siståne?
Hahahaha!

Det låter som din hårddisk andas sina sista andetag, dags att köpa en ny, som Axekick sa.
Citera
2011-10-27, 20:09
Medlem
Om du ändå ska byta så kan du testa om det fortfarande blir så om du kopplar ur ALLA hårddiskar. Om det är hårddisken borde datorn nu alltid komma lite längre innan den stannar och klaga på att du kopplat ur alla hårddiskarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in