Citat:
Ursprungligen postat av raajtan
tycker att det inte är värt det, varför köra runt i en "falsk lamborghini"? vill du ha en äkta lamborghini billigt, köp modellen urraco. Den är visserligen gammal, men äkta vara
Vad då för? Jag köper inte märket. Märket skiter jag i. Ett märke i grillen är aldrig värt 10ggr högre pris.
Citat:
Ursprungligen postat av Leipzig
Ja de ser coola ut men varför är det inga komentarer på deras videos trots många visningar?
De kanske är problematiska att göra affärer med.
Denna firman verkar bättre och jag tror att de byggs i england= enklare och billigare import då de är med i EU.
http://www.youtube.com/watch?v=DyQX0hRaf-g&feature=related
finns som byggsats också för 8000 pund.. billigt men då behöver man nog en donatorbil.
Jo så må så vara, men inga problem finns ju ifall man betalar på plats . Ingen leverans, inga pengar så att säga.
Jo men här snackar vi en färdig bil där allt är gjort. I dom där replicakitten ingår långt ifrån allt... Det saknas exempelvis dyra grejer som växellådor och motor samt styrning till dessa..
edit, 8000 pund är för bodykitet. Inget annat, inga rutor, ingenting. Sen så är den där 8000 punds bilen byggd på en MR2 med 4cyl motor och inte ett rörramschassi med 670hk BMW 760Li V12 som i mitt exempel ovan...