2011-10-26, 15:27
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
En man från länet har åtalats misstänkt för våldtäkt på tre barn. Ett av offren är enligt åtalet hans dotter. En annan flicka vara bara tre år när hon enligt åklagaren våldtogs 2007.

http://na.se/nyheter/2.2212/1.1412753-man-atalad-for-valdtakt-pa-tre-barn

Pappan ska dessutom ha erkänt att han haft barnporr.

Örebro-polisen verkar åtminstone ha lärt sig av våldtäktsvågen och får fast äcklen. Det var inte länge sedan en annan pappa blev dömd till tre års fängelse för att ha våldtagit sin dotter.

Är det någon som vet mer om den här mannens bakgrund och familjesituation? Varför gör han så här mot sina egna barn?
Citera
2011-10-26, 15:37
Medlem
Nekro.s avatar
Som vanligt vet jag inte vad jag ska säga, fattar inte hur man kan vilja sätta på ett litet barn överhuvudtaget, inte minsta attraktivt alls.

Att det är hans egna barn med, så jävla sjukt alltså.
Citera
2011-10-26, 16:10
Medlem
Garanterad svensk? Känns så. Någon som har namn?
Citera
2011-10-27, 13:31
Medlem
farmenSebastians avatar
Tjae dödsfallet hjälper inte någon/offret direkt.

MEN kan det ha en avskräckande effekt i det långa loppet? Visst fan är det värt det.
Personligen skulle jag ur egen ficka bekosta den ammunition som skulle gå åt att avliva
100 dömda våldtäcksmän pedofiler.

1 nack skott på Hagamannen är ganska smidigt och samhällsekonomiskt än att idioten skall kosta vård,medicin på anstalter för att sedan komma ut som något jävla flumm som säkerligen slår till igen.
Citera
2011-10-27, 13:48
Medlem
nackskott är vad han förtjänar. Vet inte om det är avskräckande, alla tror väl att de ska komma undan, men det skulle försäkra att ingen får möjlighet att göra om sina jävla brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in