• 1
  • 2
2012-04-11, 16:45
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexxaan
am-2201 syns tydligen på urinprov. Iaf hos polisen. Slår utslag som cannbis.
Det kan jag lova dig att det inte gör. I så fall klarar du dig i vilket fall när det skickas på analys.
Du åker inte dit för att du har rökt am-2201, möjligtvis efter 1maj då det blir klassat.
Men tills dess är det helt lugnt. Känner några stycken som har fått pissa+blodprov samma dag som dom har rökt och klarat sig.
Citera
2012-04-15, 09:15
Medlem
Knusslarns avatar
Är ni helt säkra att am2201 inte ger utslag på drogtest?
Alltså att vanligt drogtest dom kan göra för jobb osv?
Har även rökt lite jwh 012 tror ja de va, ska nämoigen på jälsoundetsökning imorn för jobb och blev nojjig som fan nu när folk skrev att de gett utslag :S
Citera
2012-04-15, 09:26
Medlem
letar dom så hittar dom det men dom letar nog ej efter det
Citera
2012-04-15, 11:20
Medlem
Knusslarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2sexy4U
letar dom så hittar dom det men dom letar nog ej efter det

Jo de är sant, menade på att de gett utslag på thc när dom rökt am2201
Citera
2012-04-15, 11:27
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knusslarn
Jo de är sant, menade på att de gett utslag på thc när dom rökt am2201
Nej det gör det inte, och drogkontrollerna på jobb osv kollar garanterat inte efter AM2201. Däremot har jag hört att polisen nu kan se AM2201 på speciella stickor men är inte 100 på det. Tror inte dom använder dom stickorna såvida dom inte misstänker att man rökt mix och kört bil eller liknande..

Det är ju trots allt lagligt att röka det men det är väl just det där med bilkörning som dom kan sätta dit en för, eller dom kan väl sätta dit en om man är helt väck ute på stan också..

JWH har jag för mig att dom har stickor till också men är inte säker på det heller, någon annan med bättre koll får svara på det. Men dom är ju dock olagliga.
Citera
2012-04-15, 13:15
Medlem
Knusslarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Nej det gör det inte, och drogkontrollerna på jobb osv kollar garanterat inte efter AM2201. Däremot har jag hört att polisen nu kan se AM2201 på speciella stickor men är inte 100 på det. Tror inte dom använder dom stickorna såvida dom inte misstänker att man rökt mix och kört bil eller liknande..

Det är ju trots allt lagligt att röka det men det är väl just det där med bilkörning som dom kan sätta dit en för, eller dom kan väl sätta dit en om man är helt väck ute på stan också..

JWH har jag för mig att dom har stickor till också men är inte säker på det heller, någon annan med bättre koll får svara på det. Men dom är ju dock olagliga.

Okej, vart lite orolig när folk skrivit att dom åkt dit på thc när dom rökt rökmixar,
Men på vanliga jobb tesr kollar dom inte efter cannabinoider?
Citera
2012-04-15, 15:58
Medlem
Bongmons avatar
Att de ska va så svårt att söka. Har nämnt detta i 100trådar snart.

Det finns ett test som söker efter cannabinoider.

De tar ett blodprov o skickar på analys, o kryssar att de ska sökas efter syntetiska cannabinoider.
De kan hitta ganska många, vet inte exakt vilka, men ja vet att AM-2201 är numera sökbart på det testet. Men eftersom den fortfarande är laglig så får du endast problem om du kört bil eller liknande.
Citera
2012-05-14, 10:00
Medlem
Catastrovs avatar
Hur ser det ut med AM-1220 och UR-144 då? Måste eventuellt börja pissa åt transportstyrelsen om jag har otur.
Citera
2012-05-25, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catastrov
Hur ser det ut med AM-1220 och UR-144 då? Måste eventuellt börja pissa åt transportstyrelsen om jag har otur.

Jag har precis samma problem. Någon som kan svara?
Citera
2012-06-06, 21:01
Medlem
Catastrovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BG.knoccOut
Jag har precis samma problem. Någon som kan svara?
Då just denna sort är såpass ny och även laglig, jämfört med de andra, så tror jag inte att de kollar efter den. Men man vet ju verkligen aldrig.
Citera
2012-06-07, 14:53
Medlem
tommy_yongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catastrov
Då just denna sort är såpass ny och även laglig, jämfört med de andra, så tror jag inte att de kollar efter den. Men man vet ju verkligen aldrig.

Lugnt! Jag lämnar för körkort och har puffat syntetiskt genom hela provomgången. Se till att vara ren 1:a gången bara utifall dom skickar på analys.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in