Jag har det. Vilken del bygger kristendomen på? Jo, Nya Testamentet. Du kan inte blanda ihop NT och GT - där allt du skriver står - vilket är judarnas del av Bibeln: Torah, som Koranen anammat mycket av).
Kristendomen skulle jag nog säga bygger på bitvis av gamla GT, annars vore den väll ändå inte inkluderas i den kristna bibeln?
av möbler/textilen/kläder att dömma, så är dom asiatiska- pakistansk eller nåt ?
Precis, det är ju knappast en skandinavisk familj om man kollar på inredningsdetaljerna.
Jag är tämligen säker på att de har sitt ursprung i den muslimska världen, och som vi alla känner till är det inte direkt är en högoddsare att härstamningen är från detta område.
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Förmodligen, ja.
Hudfärgen säger i vilket fall att åtminstone kvinnan inte är Europé.
Kristendomen skulle jag nog säga bygger på bitvis av gamla GT, annars vore den väll ändå inte inkluderas i den kristna bibeln?
Varför GT inkluderas i den kristna bibeln är för att man ska förstå hur det såg ut innan Jesus kom, hur judarnas värderingar är och vad Jesus förändrade (ville reformera inom judendomen) samt varför han gjorde detta.
Vad fick polisen att åka dit och gå in i bostaden från första början?
Det är ju inte så vanligt med random hembesök i de trakterna jag bor men det kanske är annorlunda i Malmö.
Vad fick polisen att åka dit och gå in i bostaden från första början?
Det är ju inte så vanligt med random hembesök i de trakterna jag bor men det kanske är annorlunda i Malmö.
Det står iofs i TS.
Polisen kom till lägenheten i Malmö vid 20-tiden på kvällen efter att ha tillkallats av en släkting till kvinnan.
Varför denna släkting kontaktade polisen framgår dock inte.
Jag vill minnas att jag läst någonstans att barnet(en?) blivit omhändertagna.
Någon som vet mer om detta? Lite sjukt att man blir utsatt för ett brott och så rycks barnen från en
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!