2011-10-24, 19:28
Medlem
Beelzebobs avatar
I fredags tog jag ecstasy för första gången, och det var något av det galnaste jag varit med om. Det som skulle varit en lugn hemmafest blev istället en oerhört trevlig tripp.
Det blev mer text än jag väntade mig, men det behövdes nästan för att beskriva hur fantastiskt det var. Just det, jag vill gärna veta om någon kan identifiera tabletterna vi fick tag på (beskrivning står i delen 22:40 - De andra tar Ecstasy, för en som tog det med oss sa att det var bättre än rent MDMA, eller lika bra som). Han som sålde dem visste inte namnet, men kallade dem Blå Venus eller Blå Jupiter. Mitt minne från dialogerna som utspelades under kvällen är inte så bra, haha.

Kön: Man
Ålder: 19
Tidigare erfarenheter: Cannabis (sporadiskt bruk), LSD (vid två tillfällen), 4-HO-MET (vid ett tillfälle)
Substans: Ett blått ecstasypiller (kallat Blå Venus eller Blå Jupiter, inget säkert vad det riktiga namnet är)
Trippens varaktighet: Runt 7-8 timmar

Introduktion:
Runt 16-tiden loggade jag in på Facebook, och såg att en vän hade skrivit i chatten (vi kan kalla henne för I). Hon undrade om jag ville dra hem till henne och supa runt 22-tiden samma kväll. Ja, för fan. Jag hade inget att göra, och en lugn hemmafest lät som en riktigt bra idé efter en lång vecka.
Lite senare skrev hon att hon och en till som var hos henne skulle ta E senare på kvällen. Trevligt, tänkte jag, men jag tänkte då fan inte ta någon centralstimulant. För att klargöra saker, den enda drog jag brukar sporadiskt är cannabis,

Runt 21-tiden gjorde jag mig iordning, och tog mig till busshållplatsen vid 22-tiden med några öl i en Ica-kasse i tron att jag var på väg mot en vanlig hemmafest, men ack så mycket bättre det skulle bli.

22.20 - Framme
Nu var jag inne i lägenheten, en etta, där jag möttes av I och två personer jag kände sedan tidigare (låt oss kalla dem B och M). Ett riktigt gött gäng, så jag kände att den här kvällen skulle bli riktigt trevlig. Sedan blev det dags att börja jobba på fyllan, och jag fick en redig shot tequila när jag satte mig i tvåsitssoffan i vardagsrummet.

22:40 - De andra tar Ecstasy
M hade varit och fixat E-tabletterna till I och B via sin kompis som kände någon, men skulle inte ta någon själv. Han och jag skulle enbart dricka alkohol och röka lite gräs medan de andra tog E. Han tog fram två blåa tabletter och lade dem på bordet, och jag blev lite intresserad av hur en E-tablett såg ut, så jag tog upp en av dem och granskade den noga.
Det var ett mörkblått piller med en skåra på ena sidan, och en sådan där kvinnosymbol (http://www.dclibrary.org/sites/all/files/symbol%20for%20woman.jpg) på andra sidan. Vi försökte hitta info om batchen på internet men utan resultat. Under tiden de sökte rullade jag en holk som vi sedan tände och skickade runt. Sedan tog I och B, som förövrigt höll på att sprängas av förväntan, sina E-tabletter.

23:00-00:00 E't slår för I och B. Jag och M vill också ha!
Nu var jag riktigt, riktigt bäng och mysfull, och vi alla klämde in oss i tvåsitssoffan och lyssnade på bra musik och tjötade om allt, i väntan på att deras E skulle slå till. Vid det här laget hade jag blivit riktigt sugen på att faktiskt testa E en gång för att se hur det är. Vi sökte upp info om drogen på nätet och läste om eventuella bieffekter och så vidare. Jag läste även att serotoninnivåerna ballar ur, så man kan inte ta E inom ett par månader utan att eventuellt få minskad effekt. Det var än en anledning till att jag blev mer taggad på att ta E, för då kan man inte ta den för ofta heller (och för att regelbundet bruk skadar hjärnan rätt brutalt).
Efter cirka 25 minuter börjar E't kicka in för I! Det syntes direkt på henne, för hon fick världens största leende och såg ut att må bäst i världen, och hon hade stora pupiller. Hon gick upp ur soffan och lade sig i sängen.
"Jävlar vad bra jag börjar må! Vad mysigt allt är! Vad len min säng är! Vad len min tröja är! Vad mysiga ni ser ut i soffan!"

Nu insåg jag att jag ville ta E. Idag. På ett eller annat sätt. Jag ville må som hon gjorde, för det verkade så oerhört härligt. Att ta E en gång skulle inte skada. Då skulle jag ha testat alla de droger jag har velat testa: cannabis, LSD och ecstasy. Inget mer. Även M blev riktigt taggad på att testa E, så han försökte få tag på numret till personen som han löste av tidigare.

00:00-02:00 Vi försöker fixa E
M fick tag på numret till personen via sin kompis, men hans telefon var avstängd. Fan, tänk om det inte gick att fixa? M ringde runt till några andra vänner och frågade om de kunde fixa E, men utan resultat.
Nu hade E't slagit rejält för I och B, och de verkade må så oerhört bra. Nu satt alla i soffan igen, och I och B satt inrullade i täcken och smekte på sina kläder, filtar, soffan, mitt hår och allt vad det var. En rätt kul sak var att de pratade oerhört fort med varandra, nästan stressat!

Nu mådde jag så oerhört bra, enbart bäng och lite småfull, och även jag invirad i en filt. Det var en helt perfekt set and setting: en nedsläckt lägenhet där den enda ljuskällan var stearinljus på bordet. Ljusens fladdrande lågor spred ett gulrött sken i hela lägenheten. Temperaturen var helt perfekt, det var varken för varmt eller för kallt, ochj vi hade cigg och godis i mängder.

Sedan ringde M den första personen igen, och han svarade! Då frågade M och han kunde fixa 4 tabletter till (I och B ville ha en till var). Det kunde han. Han skulle till och med åka till oss, så vi behövde inte ens lämna lägenheten. Han skulle vara vid oss runt klockan 02:00.

Nu fick jag en oerhörd adrenalinkick. "Jag kommer ta ecstasy idag!" var det enda som cirkulerade i huvudet på mig.

02:30 Jag tar ecstasy
Snubben (kallar honom S) som skulle fixa E ringde och sade att han satt på vagnen från stan, så han skulle vara framme om en kvart. Då drog vi ut i kylan och tog ut pengar vid en närliggande bankomat. Det var riktigt härligt att komma ut och få frisk luft, då vi hade suttit ett par timmar i lägenheten och kedjerökt.
Sedan mötte vi personen, hälsade och gick tillbaks mot lägenheten. Jag passade på att fråga lite om ecstasy, om peakens varaktighet, om det var stor risk att få AT och så vidare. Jag passade även på att fråga om själva E-pillret, vilken sort det var. Han hade ingen aning. Det enda han visste var att det var riktigt bra E utan massa skitdroger iblandade. Han hade så mycket kunder som ville ha tag på de pillrena han hade att han var tvungen att stänga av mobilen emellanåt. Fan vad nice, att ha riktigt bra E första gången man testar.

Nu mötte vi även en till person, J, som jag aldrig träffat innan, som också skulle ta E med oss.

När vi var inne i lägenheten gottade vi ner oss i filtarna igen, och S rullade en joint med något gräs han hade fått av en kompis. Det var nog det bästa gräset jag någonsin rökt, och jag blev riktigt bäng igen.
Efter jointen tog S fram 5 tabletter som han lade på bordet. En till mig, en till M, en till I, en till B och en till J. Jag gav honom 200 och tog ett piller och lade det i handen. Jävlar. Min puls rusade i taket. Jag var så förväntansfull och full av adrenalin. Vad skulle jag uppleva? Skulle jag snea? Tankarna rusade i huvudet på mig. Sedan tog jag ett djupt andetag och stoppade tabletten i munnen. En vidrig besk och kemisk smak spred sig över tungan, och jag sköljde snabbt ned tabletten med en klunk cola.

03:00 Ecstasyn börjar slå till. Fan vad bra jag mår!

Shit. Jag har precis svalt en E-tablett. Jag hade svårt att fatta det. Jag var så förväntansful, samtidigt som var var lite ångerfull. Antagligen var det en liten del amfetamin i pillret med, vilket är en drog jag lovat mig själv att aldrig ta. Till slut kom jag fram till att det faktiskt är MDMA't som står för ruset, så det fick gå för den här gången. Jag visste att det kunde ta upp till en timme innan det kickade in, så jag försökte sysselsätta mig med något. Jag letade upp en riktigt bra låt på datorn, och virade sedan in mig i filten och pratade om precis allt med alla som var där.

Efter runt 30 minuter började jag känna en sorts pirrande känsla i benen och magen. Jag vet inte om det var av gräset eller av att E't började kicka in, men jag visste att snart var det fanemej dags.
Några minuter senare: jävlar. Nu kände jag. En varm känsla började sakta sprida sig genom hela kroppen. "Jävlar, jag börjar känna av det nu!" utbrast jag, och så tog jag några djupa andetag. Jag kände hur mina mungipor drogs upp till ett enormt leende, och jag blev hur glad och exhalterad (ecstasy, duh) som helst. Sedan ställde jag mig upp för att ta mig till sängen. Sängen såg så oerhört skön ut. Jag hade ingen balans över huvud taget, och kroppen kändes tung på olika sätt. Alltså, benen var olika tunga, armarna och huvudet lika så. Det gick i vågor. Det började även spänna och pirra lite smått i nacken och ryggen.
Citera
2011-10-24, 19:31
Medlem
Beelzebobs avatar
Forts.

03:10
Jag kollade bort mot toalettdörren där en svag ljuskälla syntes från dörrspringan, och insåg att mitt perspektiv kändes annorlunda, men jag visste inte riktigt hur. Sedan insåg jag var det var! Det kändes som att allt i lägenheten var i olika separata lager. På något sätt andades allt, fast ändå inte. Något var förändrat. Det enda jag visste var att jag började må oerhört bra.

03:20
Nu lade jag mig i sängen, och min kropp pulserade av värme. Det kändes som att värmen strålade från hela bröstkorgen, som ett varmt tryck som pressades ut i stora kanaler i magen, benen och huvudet. I de mindre kroppsdelarna (fingrar, fötter, tår, armar) och lederna spreds sig detta varma tryck i en mindre skala. Bästa sättet då jag kunde förklara värmeflödet i huvudet, magen och benen var att det var som en stor sjö. Flödet i armarna, händerna, fötterna och tårna var som små avgränsade kanaler från sjön.
Jag kände varje andetag i hela kroppen, och för varje andetag sköts en puls av värme och pirr ut till hela kroppen. För varje andetag fylldes jag av ett djupt lugn. Allt hörde ihop. Så fort jag lade mig i den svala sängen spred sig långvarande, djupa rysningar över hela kroppen.

03:35
Jag låg fortfarande i sängen, men nu låg jag på rygg med armarna rakt upp i vädret och rörde långsamt händerna i takt till musiken. Det kändes helt fantastiskt, för musiken och handens rörelser passade ihop. Allt passade ihop, och jag förstod varför allt gjorde det. Det var så trögt att dra mina blytunga händer genom luften, som nästan hade samma densitet som vatten, men det kändes så bra! Jag mådde bättre och bättre för varje minut som gick.
Sedan insåg jag att det inte bara var jag som hade tagit E. Under de senaste 35 minuterna hade jag haft 100 % fokus på mig själv och musiken, och hade nästan glömt av de andra. Jag frågade M hur han mådde, och om det hade kickat in för honom. Hans leende besvarade frågan, kan man säga. "Fy fan vad bra jag mår!" sade han, och jag instämde.
Sedan kände jag att jag behövde gå och pissa, så jag stapplade iväg till toaletten. Att plötsligt utsättas för ljus efter att ha suttit i en nedsläckt lägenhet var en upplevelse. Plötsligt verkade det som att kroppen blev påmind om att den hade en härlig substans i sig, för effekterna blev starkare, då framför allt de visuella. Det kändes som att jag såg mönster, och som att väggarna och luckorna andades svagt. Jag misstänker att detta var en liten återtripp från när jag tog LSD sist. Trevligt.

Nu var det 100 % fokus som gällde. Att pissa var inte direkt det jag prioriterade trots att det var det jag var där för att göra. Allt inne i badrummet var så härligt. Det var en sådan kontrast från den mörka lägenheten med alla färger. När jag pissat klart gick jag till handfatet och kollade mig i spegeln. Jag såg hur läskig ut som helst! Knallstora pupiller, rufsigt hår och ett överdrivet stort leende.
Sedan tvättade jag händerna, och nu var det ännu en kontrast med det kalla vattnet från kranen. Jag stod i badrummet i flera minuter och tvättade händerna bara för att det var så oerhört skönt med det kalla vattnet. Sedan stapplade jag tillbaks mot den varma sängen och filtarna.

04:00
Det är väldigt svårt att förklara hur ruset ökade under den första timmen utan att skriva minut för minut, men man kan sammanfatta det med att allt jag skrivit ovan (värme i kroppen, pirr, lugn, må bra-känslor etc) ökade i intensitet precis hela tiden. Jag skojar inte, det här går inte att förklara. Det måste upplevas för att man ska förstå. Det var en helt fantastisk känsla vid det här laget. Nästan som orgasmer i hela kroppen. Jag kände precis ALLT som var i kontakt med min hud. Jag kände klädesplaggens olika material, tjocklek, lenhet och värme. De satt så oerhört perfekt.
Jag tog sedan ut armarna ovanför filten, och började smeka över filtens tyg. Jag vill inte veta hur pundig jag måste ha sett ut när jag låg där med ett fånleende, knallstora pupiller och smekandes på en filt. Men jag brydde mig inte, för jag mådde så jävla bra, och filten var så fantastiskt skön att ta på. Den var skrovlig men samtidigt det mjukaste jag någonsin rört.

04:20 - till obestämd tid: PEAK
Tidsuppfattningen var inte min starkaste sida, kan man ju lugnt säga, men jag antar att det var kring den här tiden som peaken var. Peaken kom som en tsunami. Nästan från ingenstans överväldigades jag av hur fantastisk världen och livet var. Hur härligt det var här, hur härliga människor jag var med, hur bra jag mådde och att jag hade ett sådant djupt lugn jag aldrig sett maken till tidigare. Även de ovanstående må bra-känslorna, pirret, värmen i kroppen, rysningarna etc ökade säkert x10 under peaken. Jag trodde inte att det var möjligt att må så här bra.
Nu tog jag in händerna tillbaks under filten, och började dra händerna längs min stickade tjocktröja. Nu var det olika lager awesomeness: värmen från kroppen och den stickade tröjan, värmen från mina händer, och den skrovliga/mjuka filtens tyg, min blytunga kropp som satt fast i sängen, ALLT.
Plötsligt insåg jag att jag inte hade några bekymmer över huvud taget. Jag hade inte det minsta spår av ångest, oro, ängslighet eller bekymmer hur mycket jag än försökte hitta det. Jag började testa mig själv och försökte se om jag kunde komma på något som jag tyckte var dåligt. Jag kom inte på något.
Det var som en spärr som hade blockerat allt som var dåligt i världen. Det fanns en lösning på alla problem. Jag tänkte inte på något annat, jag ville inte tänka på något annat än mig själv och hur bra jag mådde och hur bra allt i vårat lilla universum i lägenheten var. Det var bara vi som var de viktiga. Jag visste inte att man kunde vara så här avtrubbad men ändå vara så oerhört klar i skallen, vilket var ett stort plus.

Sedan började jag känna av en välkänd bieffekt från E, jag blev väldigt illamående. Men det försvann nästan lika fort som det kom. Detta upprepades vid några tillfällen under kvällen.

Någon gång efter peaken:
Nu existerade inte tid över huvud taget. Peaken kanske höll på nu med, jag är inte helt säker, för jag mådde så sjukt bra. Låtar som kändes som att de hade varit igång i 15 minuter hade bara varit igång i max en minut. Ibland kändes det som att en låt var hur kort som helst, och ändå hade den hållt på i över 10 minuter.
Sedan kom alla och lade sig i sängen i en hög med flera lager täcken och filtar.

Musik - det mest fantastiska som finns:
Jag måste nästan (försöka) skriva mer ingående om hur musiken känns när man är på E, för det är på helt andra nivåer än när man är nykter.
Efter att ha legat i sängen i vad som kändes en evighet ville jag göra något, så jag satte mig upp. Oj, att sätta sig upp var som att ändra gravitationen totalt, eller att äntra en ny värld. Min kropp blev tyngre, huvudet spände, och jag upplevde det som kallas "tjack-käke" - att käkarna spänner som satan, och ett ständigt tuggande och bitande på insidan av kinden och tungan. Rätt jobbigt!
Till slut kände jag mig stabil nog att ställa mig upp och gick tillbaks till soffan, där M satt med mina studiohörlurar och lyssnade på musik.

Woah, mina hörlurar. Jag hade helt glömt av att jag hade tagit med mig dem. Då insåg jag att det måste vara en upplevelse att lyssna på musik i dem, för högtalarna på en minilaptop ger inte så kraftigt ljud om man säger så.
M var helt inne i musiken och trummade i takt med stängda ögon, och jag fick skaka honom lite för att han skulle återvända till verkligheten.
"Öh, jag vill ha mina lurar nu, jag vill lyssna på musik!"
"Kom igen då, bara EN låt till! Snälla'rå!"
"Jaja, okej då."

Det blev inte en låt till, det blev femton. Sedan fick jag äntligen mina lurar. Nu jävlar. Jag satte på mig hörlurarna, och kändes hur jag omslöts och skärmades av från rummet och från verkligheten på något sätt (de är väldigt ljudisolerande). Oj, vad skönt de satt runt huvudet. Sedan kopplade jag in dem i min iPhone, startade Spotify och försökte läsa vad det stod på skärmen. Synperspektivet var helt åt helvete. Det var svårt att fokusera blicken på texten och att fokusera i allmänhet. Till slut kom jag på precis vilken låt jag skulle lyssna på. Sigur Rós - Untitled VI, från albumet (). För er som inte hört den, gör det! Ett helt fantastiskt band från Island som gör oerhört drömsk och episk musik, och den låten är en av deras bästa.
Sedan tryckte jag på play, höjde volymen, tog ett täcke och en filt och lade mig i soffan och blundade.
De långsamma baskaggeslagen i början av låten fyllde hela mitt universum av en rytm. Jag uppfattade små ljud i låten som jag aldrig hört innan, och det kändes som att jag sögs in och blev en del av musiken. På något sätt uppslukades jag av låten och hamnade i trans. Jag var i centrum för hela arrangemanget, eller vad man ska säga. Om jag hade mått bäst under peaken, så mådde jag flertalet gånger bättre nu. För varje baskaggeslag, gitarrljud, textrad och för varje dynamisk ökning/minskning exploderade må-brakänslorna och lugnet i bröstkorgen och spreds ut till hela kroppen, på ett helt annat sätt än det var vid peaken. Det här var så mycket bättre än peaken på alla sätt!
Jag insåg att jag ville må så här för alltid. Jag kan lugnt säga att jag aldrig har mått så här bra i hela mitt liv, inte ens när jag tog LSD. Jag låg inte längre i en soffa. Jag hade smält samman med den (nåja, det kändes så i alla fall!), och filten och täcket var bara en stor smet av värme och mjukt tyg.
Citera
2011-10-24, 19:43
Medlem
Beelzebobs avatar
Forts 2:

Jag vet inte hur många låtar jag lyssnade på eller hur länge jag låg där. Det kändes som flera timmar. Till slut satte jag mig upp, fick en fantastisk idé, tog med mig täcket, filten, choklad, tände en cigg och lade mig raklång på golvet. Det kändes så rätt. Sedan låg jag där ett bra tag och tittade upp i taket, och såg hur ljuset på vardagsrumsbordet fladdrade och skickade skuggor över väggarna och taket, och hur röken från cigaretten sakta steg uppåt och lös upp när den nådde ljuset.
Att lyssna på musik i mina hörlurar var utan tvekan trippens höjdpunkt.

De sista timmarna av trippen spenderades med att småprata med de andra, röka, dricka cola, götta sig i soffan, lyssna på musik, allt eftersom trippen sakta började avta

Effekten avtog - Sömn och senare samma dag:
Ja, till slut (runt 8 på morgonen) hade effekten avtagit rejält, men jag mådde fortfarande väldigt bra och hade kvar den goa känslan i kroppen. Nu var alla helt slutkörda, och jag hade inte riktigt fattat vad som hade hänt under trippen. Det var för mycket bra saker som hade hänt! Vi sov på saken.
Vi sov bara någon timme, sedan drog vi och köpte frallor vid en närliggande mataffär. Jag var lite nojig över att gå ut, för jag hade fortfarande halvskumma pupiller. De reagerade väldigt kraftigt på ljusskillnader, till exempel från att vara lite mindre än normalt till att bli större än normalt. Men det var en smart idé att gå ut. Jag fylldes av energi av att komma ut i ljuset och att få frisk luft. Sedan gick vi tillbaks till lägenheten för att spendera ett antal timmar med att ligga halvdäckade och kolla på tv, röka cigg och en och annan joint, äta frallor och vara allmänt sega i huvudet och kroppen. Det finns nog inte så mycket mer att säga här, mer än att jag tog mig hem lite senare framåt kvällen och gick och la mig väldigt tidigt.
Citera
2011-10-24, 20:35
Medlem
xpeqts avatar
Verkar som om ni bor i Götet? Var isf?

OnT: Fin tripprapport, det var ungefär den känslan jag själv hade andra gången. Första för mig var helt okej och det var nice osv, men inget jämfört med andra gången. Fyfan vad sjukt det är
Citera
2011-10-27, 21:23
Medlem
Sichtis avatar
Första gången ett drog sug uppenbarade sig för mig på 3år nu efter att jag läst din rapport!

Så jävla smidigt med en sån där välfungerande partypuck som man bara sväljer och förändras av. Det är bara LSD och Ecstasy som intresserar mig fortfarande efter att ha slutat med narkotika med tanke på de olika blotters och dottar som finns med motiv och naturligtvis alla välfungerande Ecstasy knappar med motiv som ibland kommer in i landet.

Ecstasy och dess påverkan på människor är en jävligt häftig drog helt enkelt!

Nästa gång så får du se till att du har en till att skölja ner och sedan avsluta kvällen med en donna i lugn och ro som du trivs med. Sex på mdma är underbart och är något jag verkligen rekommenderar.
Senast redigerad av Sichti 2011-10-27 kl. 21:28.
Citera
2011-10-29, 22:16
Medlem
SnowInformers avatar
Jag ångar nästan att jag läste den här tripprapporten..Blir rätt så sugen på att prova E.
Citera
2011-10-30, 19:06
Medlem
Tommyols avatar
den får 5/5 E's av mig, riktigt fint och den luska fram det lilla suget jag hade att testa E till något större!

Vill testa men är nojjig för ångesten jag hört man kan få dagen efter då all "happy" feeling inte finns kvar, inte vet jag! Det kanske inte stämmer?

bra rapport tbh
Citera
2011-10-31, 04:39
Medlem
5/5! älskar att läsa rapporter om förstagångare på md. Sigur Rós - Untitled VI mkt bra, tack för det tipset.

till Tommyol : det stämmer att AT'n på md kan vara sjukt jobbig. kommer ihåg när jag tog för första gången. mådde skit i en hel vecka efteråt... men det var det värt, för den dagen jag tog var den bästa dagen i mitt liv.

//Lomin
Citera
2011-11-01, 20:26
Medlem
Mankas avatar
Är det inte bättre att vänta på naturliga döden, då kan jag tänka mig att man får en kick!
Citera
2011-11-01, 21:42
Medlem
Zazzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beelzebob
*Text*

Mycket fin rapport! 4/5 får du av mig!

Blir dock lite mörkrädd när jag insåg att du under nästan hela ruset avskärmat dig från musik. Om jag inte hade tillgång till ett ok ljudsystem så skulle jag nog inte trycka i mig någon knapp över huvud taget (;

Testade du någonsin att dansa? Jag har aldrig varit en person som tycker om att dansa... Innan jag träffade på Mandy... wow, när jag tog det första steget i takt till musiken på mdma så var jag fast... Kunde inte sluta röra på mig även om jag försökte.

Det var inte jag som dansade, det var musiken som använde min kropp som equalizer och det fanns inget jag kunde göra för att stoppa det. Och känslan var otrolig. Nu älskar jag att dansa, så väl e'ad som full som nykter. Fast jag dansar ju iofs som en riktig jävla pundare så det är ju ganska uppenbart vad jag är för människa om jag dansar inför andra människor ^^

Än en gång, mycket välskriven rapport som man rycktes med i. Lång men så intressant så man aldrig tröttnade! Och nästa gång, testa att dansa lite!

Peace!
Citera
2011-11-01, 22:31
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Fin rapport! Har aldrig testat E men länge velat, sen tidigt 90-tal Det närmaste jag kommit till det du beskriver som att problem försvinner var när jag fick morfin efter en operation, var bland det bästa jag kännt mig nånsin.
Citera
2011-11-01, 23:22
Medlem
chaaans avatar
Är det dessa du tänker på kanske?
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=27245

Jag tycker verkligen om din rapport 5/5 . Kommer ihåg min första gång i somras på Skrillex och det var helt obeskrivligt underbart, nästan så att man blir tårögd av tanken om hur kär o lycklig man var i allt . Dansa nästa gång som Zazzle säger, har du väl börjat så slutar det inte rycka i benen

Farligt underbar drog, man bör visa Respekt för mdma.

Peace, Love and Understanding <3
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in