2011-10-24, 03:55
Medlem
babybluees avatar
Tju.

Ska børja med att ursækta før att jag skriver med danska bokstæver. Har før tillfællet inget svenskt tangentbord.

Hur som helst, så skulle jag behøva lite åsikter gællande en hændelse som intræffade i helgen. Jag flippar totalt inombords men vet inte vad jag ska gøra.
Næmligen så att jag var ute och festade med min pojkvæn, och vi båda gick till samma krog eftersom vi jobbar på samma stælle och det var øppet endast før oss från arbetsplatsen. Vi gick dit tillsammans, men gick skilda vægar och umgicks med olika personer under kvællen. Jag och några andra gick efter ett tag till en annan krog, men min kille stannade kvar. Jag kom tillbaka efter ungefær en timma, snackade med lite folk, men kænde att jag ville leta reda på min pojkvæn. Letade øver hela stællet, men hittade honom inte. Så jag gick på toa. Och nær jag kom ut efter ett tag, så va toaletten brevid mig fortfarande upptagen. Så jag tænkte att det kanske va han, eftersom ni killar alltid tar år på er nær ni skiter. Hur som helst, så stod jag och væntade, i minst en halvtimma, och blev till sist otålig. Så jag børjade sparka och slå på dørren, och hørde pløtsligt en røst som tillhørde en tjej från toaletten. Jag upprepade samma sak, och fick gång på gång høra ett fuck off.

Jag vet inte varfør, men jag kænde på mig att något va fel. Så jag lirkade upp låset med mitt øronhænge, och mycket riktigt, hittade jag min kille med en tjej inne på toaletten. De stod på varsin sida av rummet, och inget tydde på att de hade gjort nåt. Men vem FAN går in på toaletten med en fræmmande tjej nær man har flickvæn? Ja, hon ær fræmmande, hon børjade jobba på samma stælle som oss før en vecka sen. Jag flippade, kastade flaskan i væggen och blev utslængd från krogen. Min kille hængde efter mig, vi bråkade som idioter, men kom i alla fall fram till att inget hade hænt mellan de, utan att han va full och att hon ville prata, men att de blev størda hela tiden så de gick in på toaletten før att va ifred. ( Tro mig, jag skulle kunna rabbla en hel jævla saga om hur fucking dum han ær, och hur patetisk førklaringen ær) Jag ær jævligt skeptisk nær det gæller otrohet och så vidare, men jag kænner honom så pass bra att jag vet nær han ljuger. Så, det ær ''bra'' mellan mig och honom nu.

Men jag kan inte sluta tænka på den bruden som drog in honom på toaletten. Jag kan fucking inte fatta att hon gjorde det, trots att hon visste att vi ær tillsammans. Det enda jag har tænkt på sen den kvællen ær hur jag ska sætta henne på plats næsta gång jag ser henne. Jag har tænkt ut minst 50 olika scenarion på hur jag ska få henne och springa med svansen mellan benen och inte ens våga visa sig i nærheten av mig igen. Men jag behøver åsikter. Ska jag eller ska jag inte? Vad hade ni gjort om ni va i samma situation som mig?

Sjukt tacksam før svar..!

Glømde næmna att hon drog in honom på toaletten en gång till efter att jag blivit utslængd och flippat sønder. Bara før att hon ville berætta før honom hur ''ledsen hon ær før att jag ær så arg och att hon ær rædd''. Jag lyckades ta mig in, och hittade de på samma toalett, igen.
Senast redigerad av babybluee 2011-10-24 kl. 04:05.
Citera
2011-10-24, 03:59
Medlem
crillecrilles avatar
Jag brukar lita på min partner. Annars har man inte i förhållandet att göra. Varför ska du sätta henne på plats? Kan inte se vad hon skulle ha gjort för fel.
Citera
2011-10-24, 04:03
Medlem
babybluees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag brukar lita på min partner. Annars har man inte i förhållandet att göra. Varför ska du sätta henne på plats? Kan inte se vad hon skulle ha gjort för fel.

Jag litar på honom. Hur dum bortførklaring det æn ær så va han också full før førsta gången på evigheter, och han søp sig i stort sett under bordet. Jag vill sætta henne på plats før att hon trampade mig på tårna genom att dra in honom på toaletten TROTS att hon visste att han e tillsammans med mig. Något jag glømde næmna ær att hon inte bara gjorde den en gång utan två gånger. Førsta gången jag blev utslængd sprang hon dærifrån. Nær min kille sen gick tillbaka in på krogen drog hon in honom på toaletten igen. Get why im mad ?
Citera
2011-10-24, 04:13
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babybluee
Jag litar på honom. Hur dum bortførklaring det æn ær så va han också full før førsta gången på evigheter, och han søp sig i stort sett under bordet. Jag vill sætta henne på plats før att hon trampade mig på tårna genom att dra in honom på toaletten TROTS att hon visste att han e tillsammans med mig. Något jag glømde næmna ær att hon inte bara gjorde den en gång utan två gånger. Førsta gången jag blev utslængd sprang hon dærifrån. Nær min kille sen gick tillbaka in på krogen drog hon in honom på toaletten igen. Get why im mad ?
Har din pojkvän ingen egen fri vilja? Visst är det lite dassigt gjort av henne, men det är ju han som ska förklara sig och inte hon. Att vara full är ingen ursäkt.
Citera
2011-10-24, 04:22
Medlem
babybluees avatar
Citat:
Har din pojkvän ingen egen fri vilja? Visst är det lite dassigt gjort av henne, men det är ju han som ska förklara sig och inte hon. Att vara full är ingen ursäkt.

Han ær så jævla snæll, att det ær onormalt, det ær vad det handlar om. Och han va så full att han inte kunde stå på benen. Men som du sæger ær det ingen bortførklaring. Jag tænker bara på hur jag ær nær jag ær riktigt full, och ibland gør man saker som man sedan ångrar, och som man har rætt till att bli førlåten før. Men bruden, istællet før att komma till mig och berætta vad allt handlade om (vilket jag i alla fall inte hade brytt mig om, men hon kunde visa lite respekt), så sprang hon tillbaka till honom så fort jag va borta. Det handlar nog mer om mig som person, och att jag inte låter folk trampa mig på tårna. Tolererar inte folk som inte vet sin plats och førstår andras grænser.
Citera
2011-10-24, 04:32
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babybluee
Han ær så jævla snæll, att det ær onormalt, det ær vad det handlar om. Och han va så full att han inte kunde stå på benen. Men som du sæger ær det ingen bortførklaring. Jag tænker bara på hur jag ær nær jag ær riktigt full, och ibland gør man saker som man sedan ångrar, och som man har rætt till att bli førlåten før. Men bruden, istællet før att komma till mig och berætta vad allt handlade om (vilket jag i alla fall inte hade brytt mig om, men hon kunde visa lite respekt), så sprang hon tillbaka till honom så fort jag va borta. Det handlar nog mer om mig som person, och att jag inte låter folk trampa mig på tårna. Tolererar inte folk som inte vet sin plats och førstår andras grænser.
Då är det inte så mycket att diskutera vidare. Du verkar ju bestämd på att du måste trycka ner henne i skorna.
Citera
2011-10-24, 04:34
Medlem
babybluees avatar
Citat:
Då är det inte så mycket att diskutera vidare. Du verkar ju bestämd på att du måste trycka ner henne i skorna.

Jag antar det. Tack før din åsikt iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in