Citat:
Ursprungligen postat av cst
Du slapp även moderera skiten. Maken till slasktratt det forumet var.
Ja du, där har du mer än rätt. Dock så var det något gemytligt med det hela. Kanske var för att man som sagt inte själv behövde ta tag i det jobbiga. Men gillade verkligen den delen på något lustigt sätt. Det var lite mer avslappnat, men dock seriösare än LB, som enligt mig kollapsat totalt. Lite skumt faktiskt att LB nuförtiden saknar alla typer av diskussioner, känns som att allt som finns där nu är någon form av lek.
Vill ha en sådan där filosofisk flumtråd som man kunde se i den gamla goda tiden, en tråd där man blandade "vettig" diskussion med lite skoj och skämt. Lite reality-tv nivå på allt nuförtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Jag för min del begrep aldrig skillnaden mellan Övrigt - sista utvägen och Vardagsbekymmer. Ser inte riktigt vad som rymdes i VB som inte ryms i SU.
Jag tyckte skillnaden var klar, men som ÅG ovan säger, så blev det kanske lite flummigt. Men att så kallade diskussioner om generella vardagsproblem hade en egen liten hörna på forumet gillade jag.
Nu skall jag sätta mig i ett hörn och vara en sådan där typisk "det var bättre förr" filur, och nostalgisera.