• 1
  • 2
2011-11-07, 19:41
Medlem
Skruvarns avatar
Tyvärr kan jag råka gå för djupt i henne i de flesta ställningarna.
Har ni några tips på några där man inte behöver hålla tillbaka och ändå kan ja, spanka etc?
Att ligga i sked funkade, men de andra gick inte helt bra

Tack på förhand!
Citera
2011-11-07, 22:23
Medlem
fenceteeths avatar
Tjejen på alla fyra framför dig.
Tjejen över ditt knä.
Citera
2011-11-07, 22:33
Medlem
Meandyournames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Jag tycker inte smisk och högt tempo går så bra ihop. Vad är det för effekt du är ute efter om du bara skall veva på fort egentligen? Tagga ner lite och låt slagen klinga av lite innan det är dags för nästa.

Ställningar går bra precis hur som helst bara du kommer åt. Liggandes på mage, ståendes på alla fyra, halvstående lutande över ett bord, helstående mot en vägg. Prova att prata med din partner vad hon föredrar. Det är viktigt att hon har det bekvämt.

Håller inte med dig där. Högt tempo är bara bra, hårt ska det vara också! Men självklart ska man variera, spanka lite med lägre tempo sen köra som bara fan och superhårt, till gränsen på ont är det bästa! Men många killar är rädda för att köra för snabbt och hårt, eftersom de kommer snabbare. Det är synd måste jag säga, för det är UNDERBART.
Ciao
Citera
2011-11-07, 23:32
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jan.Itor
brukar i missionären smyga in ena armen under hennes rygg och greppa nackhåret och dra huvudet bakåt/nedåt så brösten hamnar i ett fint läge.. andra handen kan antingen smiska brösten eller användas till att positionera hennes ena ben, eller möjligtvis hålla ner armarna vilket man känner för.

En sådan utsökt teknik Dr.Jan.Itor! Att jag inte tänkt på det tidigare. Skall praktiseras. Tackar.

Citat:
Ursprungligen postat av Meandyourname
Håller inte med dig där. Högt tempo är bara bra, hårt ska det vara också! Men självklart ska man variera, spanka lite med lägre tempo sen köra som bara fan och superhårt, till gränsen på ont är det bästa! Men många killar är rädda för att köra för snabbt och hårt, eftersom de kommer snabbare. Det är synd måste jag säga, för det är UNDERBART.
Ciao

Om du smiskar så du ligger under eller på gränsen för vad som gör ont spelar tempot mindre roll. Men går du över den gränsen kan det vara en bra idé att lämna lite utrymme mellan varje slag. Så att det värsta hinner lägga sig. Det blir liksom lätt overload i systemet annars.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in