2011-10-23, 16:12
Medlem
om du har misstanke om att någon röker så är det bara att titta under deras skor för där kan du se om det finns brännmärken från fimpade cigg.

vad tror ni om det här funkar det ?
Citera
2011-10-23, 16:15
Medlem
Spår av nötters avatar
Tror inte att cigaretter är tillräckligt heta för att skapa ett tydligt brännmärke, om inte annat finns det många andra saker som är heta nog som hellre kan ha gett upphov till eventuella märken.
Citera
2011-10-23, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Tror inte att cigaretter är tillräckligt heta för att skapa ett tydligt brännmärke, om inte annat finns det många andra saker som är heta nog som hellre kan ha gett upphov till eventuella märken.
jo vet många polare som har brännmärken under skorna pga att dom fimpat
Citera
2011-10-23, 16:17
Medlem
snedtrippens avatar
Om den misstänkte nu går runt med skor gjorda utav halm så visst, varför inte..

Det jag undrar är varför man nu ska misstänka att någon röker och sen gå runt och försöka hitta bevis på detta, varför inte bara fråga rakt ut? Vad spelar det för roll om någon röker eller inte?
Citera
2011-10-23, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Om den misstänkte nu går runt med skor gjorda utav halm så visst, varför inte..

Det jag undrar är varför man nu ska misstänka att någon röker och sen gå runt och försöka hitta bevis på detta, varför inte bara fråga rakt ut? Vad spelar det för roll om någon röker eller inte?

om du har ett barn eller polare som är under 18 jag vete fan men det finns säkert många som vill veta om sitt barn röker eller inte.
Citera
2011-10-23, 16:24
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Jag brukar oftast inte trampa på fimparna
Citera
2011-10-23, 16:39
Medlem
Trampar verkligen folk på cigg? Jag slänger iväg dom.
Citera
2011-10-23, 17:00
Medlem
Slingshots avatar
Fel forumsdel.

ÖD -> Tobak

//Moderator
Citera
2011-10-23, 17:41
Medlem
ja röker inte men det har hänt att ja trampat på polares cig gud tänk om manmma kollar under mina skor nu o tror att ja röker! Ingen veckopäng då!
Citera
2011-10-23, 18:43
Medlem
Gnodilynnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskans
om du har ett barn eller polare som är under 18 jag vete fan men det finns säkert många som vill veta om sitt barn röker eller inte.
Varför inte bara fråga då?
Citera
2011-10-23, 19:05
Medlem
Happy-consumers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnodilynns
Varför inte bara fråga då?
Det finns ju en liten(mikroskopisk) risk för att personen eventuellt skulle få för sig att ljuga.

För övrigt så känns det ganska långsökt, lär ju finnas en massa saker som ger mer märken än att släcka en cigg.
Citera
2011-10-24, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
ja röker inte men det har hänt att ja trampat på polares cig gud tänk om manmma kollar under mina skor nu o tror att ja röker! Ingen veckopäng då!
apgarv hahaha!
Ja du TS.. funkar säkert annars är det nog bättre att lukta på jackan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in