Citat:
Ursprungligen postat av
Hultabultan
En totalt redigerad sosseledare, och en M-ledare som famlar omkring helt redlöst, i sina försök skapa någonting helt fiktivt runt sig!
Vad mer kan egentligen Åkesson önska sig?
Paula skrev på Twitter att hela Almedalsveckan hade handlat om ett parti😀
Det får mig att tänka på uttrycket ”Du läcker vad du tänker”
Det ENDA 7K tänker på nu är SD. Dag som natt tänker de på SD asteroiden som susar fram och som de vet, den 9/9 kommer att slå bort deras dominans och maktföreträde på samma sätt som Dinosaurierna tappade dominansen till däggdjuren.
De är klart att de är besatta, det handlar ju om deras undergång. De försöker intala sig att Sifo som förutspår att asteroiden skall missa är den korrekta förutsägelsen. Men innerst inne så vet de att de lever i förnekelse. Nu kan bara en svart svan rädda dem. Återstår att se om deras böner hörsammas.