Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Nej SD kommer få runt 15%. Förra valet underskattade jag antalet korkskallar i Sverige det kommer inte hända denna gång.
Om man skriver att andra är korkskallar, så bör man kanske inte själv skriva korkade inlägg. Behöver jag förklara varför resultatet blir komiskt?
Nej, utifrån det vi vet idag, så kommer inte SD få 15% i valet, utan klart högre. Det är fritt fram att önsketänka, men återigen har vi det där komiska med att kalla mer intelligenta människor för "korkskallar", samtidigt som man anger önsketänkande som underlag för förutspåelser av valresultat.