Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
Sant, det blev inte alls så.
precis,som vanligt med andra ord.
Citat:
När jag skrev det i höstas så var SD i full panik och hade tappat ca 3 % efter en illa skött Hanna Wigh affär som du minns.
jag vet inte vad som var illa skött i Wighffären förutom att media exponerade en person med problem?,ENBART för att kunna smutskasta SD. Men det small ju av i käften ,speciellt när Meetoo kom igång.
Citat:
Jag hade spådde 15% till SD i valet och att valdebatten skulle handla mycket om miljö. Har inte sett ett piss av det sistnämnda heller.
Att spå en nedgång för SD när dom äger väljarnas viktigaste frågor kanske inte var speciellt listigt?
Citat:
Och som du förstår är det gissningar och inget annat. Inte direkt några faktafel jag slänger mig med.
Fraia fantasier med andra ord,våra gissningar däremot vilar på historiska fakta,vilket brukar stämma hyfsat.
Citat:
Men jag har vart med förr, jag vet att vindar kan vända fort. Rekomenderar att vänta lite med den här typen av inlägg så att de inte kommer tillbaka och biter dig i röven.
[/quote] I teorin ja. men vette sjutton om SD ens skulle minska om det kom fram att Jimmie drack barnblod i det här läget?