Citat:
Ursprungligen postat av
Friherr
Vilken jävla bluff Sifo är. Hur kan någon mer än Krispy ta dem på allvar?
Så jävla förutsägbart.
Huh? Jag tar inga telefondominerade undersökningar på allvar eftersom svarsviljan bland SD är som den är. Vi är alla överens om att SD sannolikt är underskattade i såna. Enda skillnaden mellan mig och foliepaketen består i att jag inte tror det är uppsåtligt medan de tror, tja, listan kan göras längre än New Yorks telefonkatalog.
Citat:
Ursprungligen postat av
IanFraser
Alltså... Crispy. Du är fan The Man of Thousand Faces.
Vad ÄR DIN HÅLLNING EGENTLIGEN till denna pågående Kafka-pjäs till OI?
Tycker du sluggar vilt åt alla jävla håll?
Hallå sarkasm? Jag tror att 1) SD är underskattade i de lägsta mätningarna, samt 2) att det inte finns några lömska konspirationer bakom det. Kan däremot inte låta bli att häckla teorin om “uppjustering” för att den tar priset genom att vara lite sådär extrasaltat “ogenomtänkt” för att uttrycka det diplomatiskt. Jag menar... alla konspirationsteorier har en talande tendens att ständigt justeras för att passa in, men detta är en annan nivå.