Citat:
Jag fascineras av de som i 15-20 år orkat intala sig själva att "nu har SD nått taket" (och innan dess hette det typ "SD kommer aldrig vara något annat än ett 0.5 % parti). De har en viljekraft jag aldrig skulle kunna uppnå, fast man kanske skall kalla det en form av självterapi också?
Måste återigen posta detta klassiska klipp som någonstans visar slutet på kulmen av svensk idioti. Tyvärr lär det dröja flera hundra år för att städa upp efter alla tokigheter.
https://youtu.be/g5VjuPsT-84
Samma sossar sitter väl idag och är livrädda för att SD ska döda dem, samtidigt som de bjuder in muslimska extremister som föredragshållare så att Sverige kan lära av muslimsk kultur.
Mona Sahlin (S)
”…det ska räknas som ett plus att ha annan etnisk bakgrund än den svenska. – Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet,..”
Mona Sahlin i GP 22/10 2000.
“Svenskarna måste integreras i det nya Sverige, det gamla Sverige kommer inte tillbaka.“
Mona Sahlin, P1 Morgon 17 maj 2001.
”Jag vill också uttrycka mitt stora stöd för det kurdiska folket, för ert land och för er rätt för eget språk och namn.”
Mona Sahlin talar vid Kurdiska Riksförbundets 20:e Kongress 2002.
”Jag tror att det lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker.”
Mona Sahlin i mars 2002, inför turkiska ungdomsförbundets ”Euroturk”.
”Som jämställdhetsminister ser jag det som en viktig solidaritetshandling att ta emot utländska kvinnor som vill göra abort. Det vore också ett sätt att återgälda den gästfrihet som andra länder visade svenska kvinnor under 60-talet, då aborten ännu inte var fri här och många svenska kvinnor åkte utomlands för att göra abort.”
Mona Sahlin i DN den 15 februari 2004.
”Vi den vita majoriteten är så många och det är vi som måste förstå att vi är problemet, och vi måste förändra vårt sätt att vara.”
Mona Sahlin, intervjuad i TV4, mars 2013
https://bojkottaaftonbladet.wordpress.com/2012/12/09/citat-om-invandring-och-rasism/
Eftersom SD är det enda parti som arbetat för att hindracdagens vansinne vore det konstigt om de inte blev rikligt belönade.
Stefan Löfven må försöka ändra kurs men det är hans parti som till stor del bär skulden för flyktingproblemen i Sverige. Lyssna bara på Sahlin ovan.
Senast redigerad av Keus 2015-11-20 kl. 01:35.
Senast redigerad av Keus 2015-11-20 kl. 01:35.