Citat:
Ursprungligen postat av
sinewave
De där herrarna är verkligen helt snurriga i bollen för att uttrycka det milt. Man får alltså inte ens kommentera en mätning, en mätning som dessutom var den som var bland de tre som mätte valresultatet 2014 allra bäst till skillnad från MSM:s andra älskade mätningar?
Och samtidigt undrar de varför SD ökar........

Äh, det är ju "farligt för demokratin" att inte underskatta SD med 30%!
Så talar en sann demokrat - Torbjörn Sjöström.