Citat:
Ursprungligen postat av
CommonSense
Selena gomez har jag aldrig hört, men miley cyrus hade ju en tv karriär innan hon blev musiker sen va väl hennes pappa nån form av country musiker? så miley har ju kommit in i musiken genom TV så därför har hon kunnat blivit stor då hon hade en del fans med sig från TV:en. Selena vet jag inte ett skit om, är hon en fördetta disney skådis kanske?
Dagens hiphop ( trap ) är nått jag aldrig skulle räkna in i hiphop kulturen då det inte ens är hiphop utan nå värdelösa snubbar som mumlar över ett trap beat. Känns som att hiphopen börjar dö ut från det en gång va (MC,B-Boy-Dj-Grafitti) känns som inget av detta har nån roll alls i musiken förutom DJ men resten? som sagt för att hitta hiphop så lär man gå under ytan det är där allt vettigt finns, det är där hiphop kulturen lever tack och lov
selena gomez har bla varit tillsammans med justin bieber, honom har du säkert hörtalas om! Tror att hon är gammal disneyskådis!
Det är fan obehagligt, samtidigt finns det riktiga talanger där ute som aldrig får sin chans! Återigen, verkar som att om du redan är känd på nått sätt så kan du bli berömd artist oavsett hur jävla värdelös du är. Jag har så otroligt mycket mer respekt för rappare o musiker överlag som är vanliga medelklass/underklass människor som slagit igenom! Eminem bla bara för att ta ett exempel.
Annars är det om dem faktiskt gör musik som faktiskt är bra och kan rappa/sjunga men att folk blir kända bara för att dom är kända gör mig fan förbannad haha.
Lr är jag helt ute och cyklar som ser detta mönster?