2011-10-23, 00:30
Medlem
Såg att snubben som säljer id och körkort fletch@countermail.com har börjat sälja falska subutex kort med? Alltså dom korten som säger att man är med i programmet om snuten skulle stoppa en för man ser påverkad ut. Funkar det verkligen?

Är det nån som använt dom och sett att det funkar?
Senast redigerad av lazyjones 2011-10-23 kl. 00:33.
Citera
2011-10-23, 10:48
Medlem
Jungles avatar
Tror inte dom korten är så effektiva, stoppar snuten dig så skiter dom i vad för kort du har.

Själv har jag inte fått ett sådant kort på nästan 5 år och det var på ett privat-ställe jag fick ett sådant, där jag går nu har vi inga sådana kort.
Citera
2011-10-23, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Tror inte dom korten är så effektiva, stoppar snuten dig så skiter dom i vad för kort du har.

Själv har jag inte fått ett sådant kort på nästan 5 år och det var på ett privat-ställe jag fick ett sådant, där jag går nu har vi inga sådana kort.

Jo men jag vet ju folk som går i programmet... och de har såna kort och vet att när snuten stoppat dom så har dom inte blivit intagna på pisseprov.

Jag tänkte mer på hur äkta de här korten är.. om de verkligen kan passera för ett äkta. För om det ser ut precis som ett äkta ska det ju funka.

men det e klart.. e du helt väck kommer de ta in dej endå ju. Men om det bara är att dom tycker man har små pupiller så ska det inte vara nåt problem.
Citera
2011-10-26, 02:52
Bannlyst
I en annan tråd så är du hysterisk och försvarar fletch och hans arbete med falska id som en galning [för att du känner honom], hur ska du ha det din lögnare?
Citera
2012-03-05, 01:45
Medlem
Mm, la märke till det med.
Citera
2012-03-06, 04:35
Medlem
k-paxs avatar
Vill också veta om dessa fake-kort som florerar svart. Funkar dem, alltså sub-korten?.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in