• 5
  • 6
2009-04-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Det gör du inte. Hör av dig till de som äger mailen och hoppas de kan hjälpa dig. Du får testa med Cain&Abel och kolla protected storage men har du inte sparat lösenordet så är du kokt i bajs.

Det är jag som äger mailet, självklart kan jag ju vänta 3 månader eller vad det är tills den blir inaktiverad och regga om den.

Men någonstans i min dator borde ju explorer cache allt man skriver.
Citera
2009-04-04, 22:48
Medlem
kebabmammans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Cain and abel hittar lokala.

Firefox hittar du i programmet ju, bara gå in under lösenord sen visa lösenord, krävs inget imbahaxx för det.

vah? alltså det där med gå in under lösenord och sen visa lösenord. är det på cain & abel eller SIW ?
Citera
2009-04-04, 22:59
Medlem
kebabmammans avatar
fixar SIW hotmail lösen? för jag hittar inte, och jag hittar MINA bdb inloggningar t.ex och andra sidor men inte för andra som har använt min dator, varför då?;
Citera
2009-05-01, 22:31
Medlem
Lord Ralphs avatar
Tjenare, min dator stängdes av inatt, när jag startade den igen på morgonen hade det sparade lösenordet på min msn försvunnit och jag kan inte minnas det.
Det måste väl finnas kvar någonstans på datorn? Någon som kan hjälp mig med detta?
Citera
2009-05-01, 22:39
Medlem
Ja ifall du har sparat lösenordet så att det bara är att trycka på Logga in så kan du använda Password Recovery program, ladda ner Cain & Able så ska du fram det
Citera
2009-05-02, 00:17
Medlem
HufflE-s avatar
msn messenger pass eller messenger pass tror jag det heter finns på www.download.com
Citera
2009-05-02, 09:39
Medlem
Heep, fanns redan i tråden
Citera
2009-05-03, 17:00
Medlem
Jag behöver hitta lösenordet till ett msn konto. Kontot har tidigare varit sparat på datorn men jag råkade trycka "glöm bort mig" Jag har testat cain och det där programmet som TS länkar till, men inget funkade. Finns det något annat som kan hjälpa?
Citera
2009-05-03, 17:20
Medlem
lillaliljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmamman
vah? alltså det där med gå in under lösenord och sen visa lösenord. är det på cain & abel eller SIW ?

nej det är en inställning i firefox. kolla under typ inställningar och säkerhet/visa lösenord elr ngt liknande. var ett tag sedan jag hade ffx så jag kommer inte ihåg exakta sökvägarna.
Citera
2011-05-02, 22:44
Medlem
dentJrs avatar
Hej ,,, hur är det går det att hitta ett lösenord lokalt på datorn till ett messenger konto? försökt med olika program men hitta inget lösenord.

användare vart inloggad på dator lokalt har anv namn men saknar som sagt lösen. lösenord har ej vart sparat.

tack på förhand
Citera
2011-05-02, 22:59
Medlem
Nice bump...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto