Det gör du inte. Hör av dig till de som äger mailen och hoppas de kan hjälpa dig. Du får testa med Cain&Abel och kolla protected storage men har du inte sparat lösenordet så är du kokt i bajs.
Det är jag som äger mailet, självklart kan jag ju vänta 3 månader eller vad det är tills den blir inaktiverad och regga om den.
Men någonstans i min dator borde ju explorer cache allt man skriver.
fixar SIW hotmail lösen? för jag hittar inte, och jag hittar MINA bdb inloggningar t.ex och andra sidor men inte för andra som har använt min dator, varför då?;
Tjenare, min dator stängdes av inatt, när jag startade den igen på morgonen hade det sparade lösenordet på min msn försvunnit och jag kan inte minnas det.
Det måste väl finnas kvar någonstans på datorn? Någon som kan hjälp mig med detta?
Ja ifall du har sparat lösenordet så att det bara är att trycka på Logga in så kan du använda Password Recovery program, ladda ner Cain & Able så ska du fram det
Jag behöver hitta lösenordet till ett msn konto. Kontot har tidigare varit sparat på datorn men jag råkade trycka "glöm bort mig" Jag har testat cain och det där programmet som TS länkar till, men inget funkade. Finns det något annat som kan hjälpa?
vah? alltså det där med gå in under lösenord och sen visa lösenord. är det på cain & abel eller SIW ?
nej det är en inställning i firefox. kolla under typ inställningar och säkerhet/visa lösenord elr ngt liknande. var ett tag sedan jag hade ffx så jag kommer inte ihåg exakta sökvägarna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!