2011-10-22, 09:25
Medlem
Kwellers avatar
Jag ar i Ukraina for tillfallet och for 2 dagar sedan knullade jag en riktigt acklig och billig hora. Hon var vall 40 ar gammal och valdigt skabbig...

Efter att jag kom sa drog jag ut kuken och da la jag marke till att kondomen gatt sonder, och att TOPPEN gatt av.............. Som om inte det vore nog sa hade jag fatt ett litet sar pa forhuden (jag antar pa grund av friktionen..)

Hon marke ocksa det men skrattade typ.. tror hon var lite skev...

Sa.. hur stor chans tror ni det ar att jag fatt en sjukdom? Ar det nagon som vet om det ar vanligt att prostituerade har konsjukdommar? Och om dem har det, hur stor ar chansen att jag fatt en? Jag hade samlag 3-5 minuter och det var bara tippen av kondomen som gatt av, vet ej hur lange den var av.

Tvattade mig direkt efterat, med tval och vatten..

jag har varldens angest och det har ar varsta dagen i mitt liv. Ska till sjukhus sa fort jag kommer hem.... NAGON SOM KAN SVARA PA HUR MANGA PROCENT (%) DET AR ATT JAG FATT NAGOT?? Hjalper det med massa penicilin? det gar o kopa har

Har varldens angest, att dricka vodka och ga pa horhus ar fan inget o rekommendera... Vad har jag lart mig? Spendera mer an 150 kr om du inte vill ha ett odjur som fraser och spottar medans du blir knullad och ta med svenska kondomer for ukrainska skitkodisar suger balle.
Citera
2011-10-22, 10:18
Medlem
Taktils avatar
Du skriver "chans". Menar du inte "risk"? Chans att vinna. Risk att förlora.

Allra först: Luktade hon illa därnere? Det kan tyda på en infektion som har med gonorré att göra. Det är i så fall illavarslande. Men om hon inte gjorde det så minskar risken men är fortfarande stor. Det finns nämligen mycket könssjukdomar i öststaterna och särskilt bland de prostituerade. Men det är inte värst utan risken att bli smittad av HIV.

Spring nu inte och köp antibiotika utan avvakta. När du kommer hem går du och tar prover. Skulle du sätta in antibiotika för tidigt så finns risken att det senare inte biter om du verkligen blivit smittad.
Citera
2011-10-22, 10:42
Medlem
Kwellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taktil
Du skriver "chans". Menar du inte "risk"? Chans att vinna. Risk att förlora.

Allra först: Luktade hon illa därnere? Det kan tyda på en infektion som har med gonorré att göra. Det är i så fall illavarslande. Men om hon inte gjorde det så minskar risken men är fortfarande stor. Det finns nämligen mycket könssjukdomar i öststaterna och särskilt bland de prostituerade. Men det är inte värst utan risken att bli smittad av HIV.

Spring nu inte och köp antibiotika utan avvakta. När du kommer hem går du och tar prover. Skulle du sätta in antibiotika för tidigt så finns risken att det senare inte biter om du verkligen blivit smittad.

Tack for tipset. Menade risk inte chans, vad dalig i skolan nar jag var liten hehe! Nej hon luktade inte nagot illa vad jag kan minnas. Nar du sager att risken ar stor, hur stor menar du? 75 % ? 50 % ? 25 ?
Citera
2011-10-22, 11:51
Medlem
VidiVicis avatar
HIV är den sjukdom du med störst sannolikhet har fått. Jag läste en undersökning där man fastslog att prostituerade var den grupp i övre EU som mest sannolikt bar på HIV. Alltså inte knarkare och homosexuella.
Citera
2011-10-22, 14:20
Medlem
Taktils avatar
Sannolikheten går inte att säga något om. Förmodligen långt lägre än 50% trots allt. HIV... Det stämmer inte vad VidiVici skriver. Det är väldigt liten sannolikhet. Den sjukdomen är inte speciellt smittsam, särskilt inte från kvinnor till män. Det krävs också en massa förutsättningar för smitta. En smittad slemhinna/blod som överförs till den andra personen. Som sagt, HIV finns det risk för men den är liten. Vanliga könssjukdomar är det större risk för men ändå långt ifrån självklart att du blivit smittad.

Sedan en sak till som du säkert lärt sig men alla andra? Skall man gå på en tjej i ett annan land, öppet prostituerad eller dolt - där hon förväntar sig gåvor och kanske äktenskap, var försiktig!! Det finns i många länder, särskilt när man använder antibiotika felaktigt som du verkar ha varit på väg att göra, resistenta stammar som inget biter på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in