Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Bojkotta det här jävla skräpet!!
Panda? Jag är väl för fan inte 9 år längre, mesigaste skiten någonsin, har försvarat wow många gånger då folk sagt att man är töntig osv men nu går det inte längre.
Sen att inte en enda klass är unik längre är ju inget annat än tragiskt.
Sista rage för mig var idag när jag inser återigen att det inte ens går att döda i pvp, hålla på o kita nån skitunge i tio minuter och lägger han 1-2 hots är han go time igen, sen kommer givetvis hans team-mates och slår skiten ur mig.
Nej, här dör world of warcraft, men vad roligt vi haft - så mycket tid vi lagt ner.
Tack och hej / Bassplay
Men kossor och gnomer går bra? Det känns mycket vuxnare och inte alls så töntigt då eller?
På vilket sätt är inte klasserna unika? Förklara för mig hur t ex klassen hunter inte är unik...
Själv har jag bytt klass ett par gånger och det är en enorm skillnad i spelstil etc även om man t ex har samma roll (healer etc). Tycker klasserna snarare utvecklas till att bli mer unika med alla förändringar i talent systemen. Titta bara på warlocks t ex som fått en total renovering.
Jag håller med om att PVP efter patchen är broken men det är liksom inte så konstigt med tanke på alla förändringar, till Mist kommer det vara fixat, vi får leva med att pvp just nu är lite som det är eftersom Cata ändå är slut.
World of Warcraft dör knappast här, tror tvärtom att Mist kommer bli en boost för Wow och att expansionen kommer jämföras med hur TBC påverkade spelet. Det är så oerhört mycket content och nya möjligheter i MoP, bara man tittar lite närmre på expansionen.