2011-10-20, 22:02
Medlem
jag skulle behöva lite hjälp och tips på vad jag kan göra eller vad det är för fel på mig.

jag har haft en väldigt tuff barndom och massa sånt, men vet inte om det beror på det.
går sista året i gymnasiet och pendlar ca 22 mil om dagen, vilket kan vara jävligt tufft och stressigt.
två dagar praktiserar jag och går då mellan 8-20 och resten av dagarna försöker jag hinna med att träna.

Dom senaste kanske fem sex veckorna har jag VARENDA natt, även helger (förutom om jag är dyngrak)
vaknat upp minst en gång, alltid mellan 01 - 04. ibland kan jag somna om, ibland inte och ofta vaknar jag mer än en gång och är vaken ca 30-40 minuter, sen somnar jag om. Dessutom vaknar jag alltid ungefär klockan fem av mej själv även om klockan är ställd senare.
I princip varje morgon, tror inte det beror på stress för har oftast hyfsat gott om tid men i alla fall så kan det vara minsta grej tex att jag trampar på något, så blir jag helt yr och svettig och får svårt att andas och bryter nästan ihop.

skiter gör jag knappt en gång i veckan, ibland ännu mer sällan.

Känner mig ofta nere, har knappt lust att gå ut på helgerna vilket jag alltid såg fram emot innan.

Och när jag dricker så får jag nästan alltid snefylla nu för tiden, blir sjukt full och ledsen eller arg.
har ingen lust att åka till skolan kan bli yr bara av att tänka på det.

känns lite som att allt är meningslöst och hopplöst och allt som var roligt innan är inte det längre, orkar knappt göra mig i ordning längre och då är jag ganska mån om mitt utseende. vad kan detta bero på och finns det något jag kan göra åt det?

sry att jag skriver som ett sär men mitt tagentbord är inte som det ska.
Citera
2011-10-20, 22:12
Medlem
Kanske bara är stress? själv tycker jag att praktik 8-20 lät lite väl jobbigt :S
Citera
2011-10-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dudemate
Kanske bara är stress? själv tycker jag att praktik 8-20 lät lite väl jobbigt :S
skola 08-16 sen praktik mellan 16.15-20
Citera
2011-10-20, 22:23
Medlem
Tamburmajors avatar
Tycker du sammanfattar läget själv i ditt första inlägg, ta kontakt med VC och berätta läget. Något är det som gör att du mår som du gör, ganska ohållbart i längden.

Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in