Problemet ligger med största möjlighet i drivrutinen då det har kommit in mycket rapporter om folk med detta problem medan senaste BETA/WHQL-drivern från nVidia körs. Även jag har samma problem.
BETA-drivern är värre än den senaste WHQL-drivern så om ni använder BETAn kan det vara en god idé att nedgradera till icke-beta, problemet kvarstår dock i de flesta fall.
Finns inte mycket annat att göra än att vänta på ny drivrutin från nVidia eller köra på en äldre drivrutin.
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Det låter som ett defekt grafikkort. Sök på Windows Kernel Mode Driver på nätet så finner du lite mer svar.
Men kontaktar Inet under morgondagen för service och åtgärd. [Garantiärende]
Nej, det låter som dåliga drivrutiner då nVidiat klantat sig med senaste WHQL och BETAn.
Se ovan.