Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-10-20, 08:40
  #1
Avstängd
Korvknullarns avatar
Hur mycket älskar just DU fittan? Vad innebär en fitta för dig? Vad är det bästa med en riktigt matig fitta? Beskriv er kärlek för och era tankar som cirkulerar kring just fittan.
__________________
Senast redigerad av Korvknullarn 2011-10-20 kl. 08:54.
Citera
2011-10-20, 08:47
  #2
Medlem
Spår av nötters avatar
Den kan vara rätt gross ibland, men är man på humör så jäklaranamma äre drag. Vill ju ha låren, rumpan o magen o bäst av allt brösten o ben... fast du kanske åsyftade fittan som samlingsnamn för allt det goda som den för med sig?
Citera
2011-10-20, 08:52
  #3
Avstängd
Korvknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Den kan vara rätt gross ibland, men är man på humör så jäklaranamma äre drag. Vill ju ha låren, rumpan o magen o bäst av allt brösten o ben... fast du kanske åsyftade fittan som samlingsnamn för allt det goda som den för med sig?

Nej i denna tråd pratar vi endast om fittan.
Citera
2011-10-20, 08:53
  #4
Medlem
Knivenmotkuken.s avatar
Jag älskar fitta, jag önskar ibland att jag kan vakna upp i en sjö av fittor. Fitta är allt, jag vill vakna upp och bam så ska där vara en fitta fram för mig som jag kan smaska på. Jag önskar ibland att där fans något som heter rökt-fitta (rökt-skinka) som man kan ha på mackan och äta.
Citera
2011-10-20, 08:54
  #5
Medlem
MegaSkurts avatar
Fitta är gött då o då, fast jag gillar sugmun bättre.
Citera
2011-10-20, 08:57
  #6
Avstängd
Korvknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivenmotkuken.
Jag älskar fitta, jag önskar ibland att jag kan vakna upp i en sjö av fittor. Fitta är allt, jag vill vakna upp och bam så ska där vara en fitta fram för mig som jag kan smaska på. Jag önskar ibland att där fans något som heter rökt-fitta (rökt-skinka) som man kan ha på mackan och äta.

Vad skulle du ge för råd till en nybörjare; hur skall en riktigt matig fitta konfronteras?

Vad är förresten det roligaste/härligaste du någonsin gjort med en fitta?
Citera
2011-10-20, 08:59
  #7
Avstängd
Korvknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Fitta är gött då o då, fast jag gillar sugmun bättre.

Vad menar du med då och då? Finns det dagar du skulle kunna säga nej till en rejäl fitta?
Citera
2011-10-20, 09:01
  #8
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvknullarn
Vad menar du med då och då? Finns det dagar du skulle kunna säga nej till en rejäl fitta?

En het skön avsugning känns ofta mer lockande för min del...
Citera
2011-10-20, 09:37
  #9
Medlem
Autocratss avatar
Du förminskar vidden av det hela. Fittan är inte endast ett sexobjekt. Den är vägen till mänskligheten.
Citera
2011-10-20, 09:44
  #10
Medlem
Fittan är porten till himmelrikets njutningar.
Citera
2011-10-20, 12:39
  #11
Medlem
JeffDaviss avatar
Jag tillhör helt klart gruppen som avgudar fittan. Jag älskar alla fittor men min favoritfitta är naturligt hårig utan trimmning och rakning, stora blygdläppar samt klitta, och blöt som en våt ängsmark. Savande, håriga, köttiga fittor är min melodi.
Citera
2011-10-20, 15:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivenmotkuken.
Jag älskar fitta, jag önskar ibland att jag kan vakna upp i en sjö av fittor. Fitta är allt, jag vill vakna upp och bam så ska där vara en fitta fram för mig som jag kan smaska på. Jag önskar ibland att där fans något som heter rökt-fitta (rökt-skinka) som man kan ha på mackan och äta.
HAHA! "En sjö av fittor" - Den var bra!

OnT: det är självklart att jag älskar vaginor. Inte alla dock. Barnslidor, kärringmuttor, flytningsfittor, skäggbiffar och dylikt kan jag vara utan!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback