2011-10-20, 03:47
Bannlyst
Har käkat 2 st propavan 25 mg, känner mig inte ett dugg sömnig. Vad ska jag göra för att kunna somna? Vilken medicin rekommenderar ni mig att använda i framtiden?
Citera
2011-10-20, 04:39
Medlem
Finans.killens avatar
5 km l;pning 2 timmar innan s'mn 'r den b'sta medicinen.
Citera
2011-10-20, 04:48
Medlem
Spikmatta är konstigt nog det som fungerat bäst för mig i flera år. Sömnmediciner blir man oftast tolerant/beroende av tillslut eller så får man inte önskad effekt, lägger jag mig på mattan däremot är det däck inom tio minuter. Må låta konstigt men värt ett försök.
Citera
2011-10-20, 07:14
Bannlyst
propavan hjälper bäst tsm med en imovane 7,5 mg
Citera
2011-10-20, 07:52
Medlem
exteriorzs avatar
Gå till din läkare och be om något starkare,
jag gjorde de och de förenklade allting
+ de är ju inte så himla svårt att fejka sömnsvårigheter be om imovane/stilnoct dom hjälper en
Citera
2011-10-20, 09:23
Medlem
Stickss avatar
Köp Kvällsro, ett te från Friggs. Drick det, ta dina propavan och när du känner dig sömnig, sov.
Citera
2011-10-20, 09:27
Medlem
pacenas avatar
Propavan är en tablett för att man ska fortsätta sova snarare än en insomningstablett, som jag förstått det. När jag gick på propavan drabbades jag av bieffekten muskelstelhet, dvs kunde inte röra på mig (alls) på en sådär 15 timmar. Jävla skitmedicin.

Jag har hört att stilnoct ska fungera bra för de flesta för att somna in. Jag får dock bieffekten kraftiga hallucinationer när jag käkar den. Trevligt, men inte sövande. Morsan somnar dock utmärkt på stilnoct.
Citera
2011-10-20, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sticks
Köp Kvällsro, ett te från Friggs. Drick det, ta dina propavan och när du känner dig sömnig, sov.

Var kan man handla teet?
Citera
2011-10-21, 05:53
Medlem
pacenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoMuddaFacka
Var kan man handla teet?

Bland vanliga teer i matbutiker.
Citera
2011-10-21, 09:04
Medlem
Stickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pacena
Propavan är en tablett för att man ska fortsätta sova snarare än en insomningstablett, som jag förstått det. När jag gick på propavan drabbades jag av bieffekten muskelstelhet, dvs kunde inte röra på mig (alls) på en sådär 15 timmar. Jävla skitmedicin.

Jag har hört att stilnoct ska fungera bra för de flesta för att somna in. Jag får dock bieffekten kraftiga hallucinationer när jag käkar den. Trevligt, men inte sövande. Morsan somnar dock utmärkt på stilnoct.

Du ska ju lägga dig inom 10 minuter efter att du tagit stilnocten, om du inte gör det så kommer du ju att börja få hallisar. Men ligger du i sängen så somnar du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in