Citat:
Ursprungligen postat av
HeavyPop
Jag spenderar rätt mycket tid utomlands, och ja, jag säger att jag är från Tyskland om nån frågar. Skämms som fan över att vara svensk.
Främst beror detta på att Sverige är så jävla värdelösa på all sport som finns. Tom Albanien och Ungern har bättre inhemska lag än de svenska.
Nu menar du såklart herrsport. Men Sverige är väl ganska bra på sport när det kommer till damsidan? Speciellt nu nuförtiden när det är så accepterat med homosexuella inom idrotten. Och det är en stor fördel och vara homosexuell kvinna i sport. Speciellt i bollsporter. Eller i alla sporter. Men en kvinnohjärna och bollar är inget som fungerar så bra ihop. Det vet alla. Och så kan Sverige börja satsa på och få in könskorrigerade pojkar i damsporten. Allt för Sverige. Mycket viktigt och visa upp att Sverige är bra i sport. DAMSPORT!! Annars skäms svenskarna. Som när fotbollslandslaget (HERRAR) kom hem 1994 meD ett så förnedrande brons. När vi gräver guld i USA. Vi kommer inte hem förens vi fått vad vi vill ha...
För vissa är sport viktigt. Väldigt viktigt. Men för andra.... så när någon säger att han skäms för han, eller hon är svensk, för att landslaget förlorat. Haha. Tänk då på dom som inte bryr sig om sport. Eller just den sporten. Men vi förlorade ju i curling... Bicepscurl? Nej is-curling.