2015-03-21, 02:15
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Verkar som att Act3 till Grim Dawn har släpps, och de går köpa spelet nu via steam..

Det är bara två av tre delar av akt 3 som släppts än så länge, tredje delen kommer snart. Det kommer nog också bli en kortare akt 4 innan spelet släpps.
Citera
2015-03-21, 11:40
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Det är bara två av tre delar av akt 3 som släppts än så länge, tredje delen kommer snart. Det kommer nog också bli en kortare akt 4 innan spelet släpps.

Jag var lite för snabb igår för mitt inlägg, jag såg imorse att de du skrev här stämmer faktiskt. De här som är synd med Flashback att man inte kan redigera inlägg som är 5 timmar gamla.
Citera
2015-03-26, 11:18
Medlem
är spelet värt sina 300 kr att köpa nu eller ska man vänta?
Citera
2015-03-26, 11:55
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niwasan
är spelet värt sina 300 kr att köpa nu eller ska man vänta?
Det finns redan så mycket innehåll att det är värt sitt pris.
Citera
2015-03-26, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Det finns redan så mycket innehåll att det är värt sitt pris.

tack för svaret jag är nämligen svag för ARPG och grim dawn såg fan mäktigt ut
Citera
2015-03-26, 13:05
Medlem
kinky_Ms avatar
Det känns precis som en upphottad modernare version av Titan Quest-IT. Inget fel i det.
Citera
2015-06-13, 06:49
Medlem
liddens avatar
Build 26 har precis släppts vilket betyder att akt 3 är komplett och level cap har höjts till 50. Spelet är planerat att bli klart i slutet av året och enligt Facebookposten så kommer det att komma en sjätte tidigare oanonserad klass (och mer) tills dess.
Citera
2015-08-25, 16:05
Medlem
kinky_Ms avatar
Build 27 klar och äntligen finns shaman mastery. Det har bara funnits i gameguiden men låter som de passar mig perfekt.
Citera
2015-10-07, 12:10
Medlem
liddens avatar
Tjugo procent rabatt till den tolfte.
Citera
2015-11-25, 23:24
Medlem
liddens avatar
Build 28 har släppts.

Devotion är ett nytt sätt att modifiera karaktären och level cap har höjts från 50 till 60. Första delen av akt 4 har också kommit.

Fortfarande inga Legendaries, bästa itemsorten. Det kommer troligtvis nästa patch som kommer i december.
Citera
2015-12-25, 17:51
Medlem
liddens avatar
Build 29 har släppts och nu är Grim Dawn "feature complete".

Man kan slutföra main questen och starta på svårare svårighetsgrader. Legendary items kan också droppa nu. Level cap höjt till 85.

Build 30 med buggfixar kommer i januari och officiellt släpp planerat till i februari.
Citera
2016-01-04, 21:21
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Build 29 har släppts och nu är Grim Dawn "feature complete".

Man kan slutföra main questen och starta på svårare svårighetsgrader. Legendary items kan också droppa nu. Level cap höjt till 85.

Build 30 med buggfixar kommer i januari och officiellt släpp planerat till i februari.
Skall man börja en ny char nu eller skall man vänta tills patch 30 med fixar och balanseringar kommer?
Inget problem att vänta några veckor om det är bättre.
Vill ändra min bästa char som är byggd efter en tidigare version. Känns bäst att bygga en helt ny från grunden när spelet inte är early access längre. Finns många guider men jag vill bygga min egen utan att följa någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in