2011-10-17, 01:22
Medlem
Hejsan, jag letar efter hemsidor där jag kan beställa saker på faktura / delbetalning TROTS att jag har anmärkning och snälla inget snack om att det är onödigt för jag är 100% säker på att jag kommer kunna betala det jag beställer. Mvh
Citera
2011-10-17, 01:24
Medlem
Öh? Spelar det ingen roll vilka prylar de säljer? Vill du bara handla för skojs skull?
Citera
2011-10-17, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Öh? Spelar det ingen roll vilka prylar de säljer? Vill du bara handla för skojs skull?

Nej just nu är jag ute efter mobil dator och kläder. Men det är bra att veta då vissa (t.ex jag) Får pengar väldigt ojämnt.
Citera
2011-10-17, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jipperdi
Nej just nu är jag ute efter mobil dator och kläder. Men det är bra att veta då vissa (t.ex jag) Får pengar väldigt ojämnt.
Tror det blir svårt att hitta någon vettig firma, och om du skulle hitta en sådan skulle jag avråda från att handla där. Det tyder ju inte direkt på att det är ett seriöst företag...

Får man fråga om det är ett helt orealistiskt alternativ att spara ihop en buffert på några tusen eller mer? Då kan du ju vända dig till vanliga företag.
Citera
2011-10-17, 01:56
Medlem
När det gäller kläder, är det inte bättre att köpa i vanlig butik istället? Att du vill köpa dator och mobil via internet, det kan jag förstå. Eftersom det kan bli billigare.

Förresten, när det gäller mobil, är det kontantkortstelefon eller mobil med abonnemang? Är du ute efter en mobil med abonnemang, så kan det bli ruskigt svårt att kunna köpa en sådan oavsett var du än vänder dig. Det är svårt för någon som har betalningsanmärkningar, eftersom en kreditkontroll brukar göras.
Citera
2011-10-17, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baltimora
När det gäller kläder, är det inte bättre att köpa i vanlig butik istället? Att du vill köpa dator och mobil via internet, det kan jag förstå. Eftersom det kan bli billigare.

Förresten, när det gäller mobil, är det kontantkortstelefon eller mobil med abonnemang? Är du ute efter en mobil med abonnemang, så kan det bli ruskigt svårt att kunna köpa en sådan oavsett var du än vänder dig. Det är svårt för någon som har betalningsanmärkningar, eftersom en kreditkontroll brukar göras.

Det är en kontantkortstelefon jag vill ha.
Mvh
Citera
2011-10-17, 19:18
Medlem
Kompiiitens avatar
Kollat med Klarna om det är okej? Kanske ett lägre belopp.

Annars får du väl köra från sådana som kör egna fakturor, inte många som gör det. Men exempelvis Discshop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in