2011-10-17, 18:16
Medlem
Det här påminner mycket om fallet i Arvika från några år tillbaka. En 3-4 år gammal kille (var det Kenny han hette?) som blev dödad av några kamrater under lek.
Citera
2011-10-17, 18:17
Medlem
Sykicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesperNilsson
Det här påminner mycket om fallet i Arvika från några år tillbaka. En 3-4 år gammal kille (var det Kenny han hette?) som blev dödad av några kamrater under lek.

Kevin
Citera
Avslutad
Sorgliga människor en del är En liten pojke på 4 år har blivit mördad och det enda vissa hänger upp sig på huruvida föräldrarna är WT Och hans namn Texas!!!! Skäms för faaaaan!!! En pojke 4 år är mördad!!! Han har varken valt sina föräldrar eller namn själv!! Tänk om det var ert barn ??!!
Förlåt inte meningen att leka moraltant men jag blir så ledsen över hela denna situation
När tänker dom sociala myndigheterna börja ta anmälningar på allvar detta är ju för fan sjuk!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brotuck
ja, då lär det ju inte dröja länge förrän pappan blir häktad. Eller ev morsan.

Nån av dem lär det ju med all sannolikhet vara iaf.

Pappan sitter redan inne för grov kvinnofridskränkning så han är det inte!
Citera
2011-10-17, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Man undrar hur polisen utfört sitt "intensiva spaningsarbete med hundar" utan att lycka hitta pojkens kropp som senare fanns 100m(!) från lekparken?
Är den lokala svenska polisen helt inkompetent?

Ca 19.30 larmades polis. När kom sökningsarbetet med hundpatrull igång? Det är väl inte så att polisens insats var över och att de gått hem vid 22-tiden?, utan det var väl en ren slump att pojken hittades av frivilliga.
Citera
2011-10-17, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkopingsbo
Så om jag har förstått saken rätt, så hade alltså fadern sammanlagt nio barn? Tre stycken med en kvinna, och sex med en annan? Och han är bara 35-36 år?

Jag citerar Goucho Marx, som i sitt radioprogram till en kvinna med många barn sa:

"I also like a good cigarr, but I take it out once in a while."

Har han aldrig hört talas om något som heter kondomer?
Eller han kanske inte fattar hur barn blir till? Storken kommer?
och han har säkert lämnat över ansvaret till mammorna, eftersom hans "yrke"
har försatt honom i fängsligt förvar. Men det är kanske enda chansen hans kvinnor
har till skydd. Där inne kan han inte göra någon på smällen...
Citera
2011-10-17, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jigglypuff
Å andra sidan föddes Nemo under orkanen Gudrun 2005.
http://gt.expressen.se/nyheter/1.1012555/storken-kom-med-stormen

Om det stämmer kan han inte ha varit två år 2009.

Grav förvirring råder!

Nej, det har du rätt i. Det står ingenstans att det var Gudrun. Var fick jag det ifrån? Jag tror att någon skrivit det tidigare i tråden, och jag fick därmed för mig att det stod i artikeln också; där ser man, hjärnan läser det den vill.

Möjligtvis stormen Per som menas. Därav den grava förvirringen.
Inte lätt med namn och årtal.
Citera
2011-10-17, 18:22
Medlem
Ljungby är väl inte speciellt stort? Finns det inte någon här inne som har lite allmän information om familjen? Jag menar de bör väl vara ökända i trakten med tanke på alla barn samt med en pappa som sitter inne för att ha hoppat på sin egen fru. Kan tänka mig att det går en hel del skvaller om denna familj kring gårdarna
Citera
2011-10-17, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
Roger Linderot dömdes 2010 av Uddevalla TR till 10 månader för grov kvinnofridskränkning. Finns även en dom från 2001 på 1 års fängelse för grov misshandel och olaga hot.

Nej, fy så hemskt. Inte nog med att han gör henne ständigt med barn,
han är en kvinnomisshandlare också. Herregud!
Citera
2011-10-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke L
Din gam! En 4-åring... Vad gör det för skillnad? Är föräldrarna etniska svenska kommer de stämplas som odugliga WT och råkar de ha någon avvikelse ifrån den homogena majoriteten kommer glåporden hagla och den intoleranta inskränktheten stiga bland de unga och arga.

Förskräckliga nyheter, mina kondoleanser går ut till anhöriga
Instämmer helt.
Så fort det är någon våldtäkt/mord/inbrott/annan kriminell handling så börjar det gapas på Flashback om att "han är säker utlandsfödd" m.m.
Citera
2011-10-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jigglypuff
Och om Nemo är född i januari 2008 är han snart fyra. Och om Texas var "snart fyra" i augusti 2009 är han numera "snart sex", eller rentav sex år.

(*håller envist fast vid Nemo-spåret*)

Den är stackars lilla själen fick en dramatiskt start. Han föddes under en storm.'
Döptes till Nemo. Kanske från "Vem kan hitta Nemo" filmen?) märkligt sammanträffande.
Dessutom blir hans namn Omen baklänges...
Citera
2011-10-17, 18:25
Medlem
Sykicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Ljungby är väl inte speciellt stort? Finns det inte någon här inne som har lite allmän information om familjen? Jag menar de bör väl vara ökända i trakten med tanke på alla barn samt med en pappa som sitter inne för att ha hoppat på sin egen fru. Kan tänka mig att det går en hel del skvaller om denna familj kring gårdarna

Familjen flyttade hit i början av sommaren.

Edit: Misshandeln skedde på annan ort?, så ingen här som borde vetat om det iaf.
Senast redigerad av Sykick 2011-10-17 kl. 18:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in