2012-12-31, 13:49
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
I ett mål hos Växjö TR är R*oger L*inderot misstänkt för sexuellt övergrepp mot barn och övergrepp i rättssak. Förundersökningen pågår enligt åklagare.

Vet du om det är ett eget barn eller någon annans barn?
Citera
2013-01-17, 05:57
Medlem
Nu har socialförvaltningen fått kritik för det som många här reagerade på när det skedde.

Citat:
Kritik mot socialchefen vid socialförvaltningen i Ljungby kommun för att
hon lämnat ut sekretesskyddad uppgift

Den 16 oktober 2011 anmäldes en fyraårig pojke (T.) försvunnen i Ljungby
kommun. Pojken återfanns senare samma dag död.
Den 17 oktober 2011 höll kommunen och polisen en gemensam presskonferens.
Vid presskonferensen uppgav socialchefen Ing-Marie Byström på fråga att
socialtjänsten hade kontakt med den döde pojkens familj sedan tidigare.

http://img189.imageshack.us/img189/7545/53522011.pdf

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Vet du om det är ett eget barn eller någon annans barn?

Målsägandebarnets namn är under sekretess.
Citera
2014-12-30, 06:03
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Helt otroligt att den pojken och hans föräldrar skall bära ansvar för alla andra föräldrars misslyckanden med sina barns fostran...

Hur resonerar du egentligen?

Klart som in i helvete att den här jävla snorisen och hans smutspack till familj ska bära ansvar för vad pajasen har åsamkat andra i skada.

Och vad fan vet du om föräldrarnas påverkan på kidsen i detta fallet?
Det finns många pissfamiljer som skiter fullständigt i huruvida deras ungar blir ordentligt folk eller inte.

Jag brukar vanligtvis ha stor respekt för din agenda och dina inlägg men i det här fallet så måste jag fan påstå att du svamlar något brutalt.
Citera
2014-12-30, 13:22
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Klart som in i helvete att den här jävla snorisen och hans smutspack till familj ska bära ansvar för vad pajasen har åsamkat andra i skada.

Och vad fan vet du om föräldrarnas påverkan på kidsen i detta fallet?
Det finns många pissfamiljer som skiter fullständigt i huruvida deras ungar blir ordentligt folk eller inte.

Jag brukar vanligtvis ha stor respekt för din agenda och dina inlägg men i det här fallet så måste jag fan påstå att du svamlar något brutalt.

Ser nu att jag har missuppfattat hela inlägget. Ett stycke missuppfittning helt enkelt.
Citera
2015-08-30, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Ser nu att jag har missuppfattat hela inlägget. Ett stycke missuppfittning helt enkelt.
Mördarens kusin vet jag går på samma skola och han är lika jävlig han. En otäck blick har han och han är rent ut sagt för jävla elak. Antagligen går ondskan i släkten men vad jag hört är han inte utredd och det är synd, både för honom själv och de i hans närhet. Det kan ju finnas hjälp att få. När det gäller mördaren så VET jag att han i årsklass två berättade för ett gäng ungar om hur en våldtäkt går till. Vad han sett och varit med om kan man spekulera i men det rättfärdiga ALDRIG det han gjorde. Det lustiga är att mamman inte dömdes för att ha flyttat Texas kropp. Brottsplatsen och fyndplatsen var två olika ställen och det gjorde polisen klart för tidigt i utredningen. Jönköping har jag fått veta att de nu bor i men de kan ju ha flyttat.
Citera
2016-03-23, 13:42
Medlem
elpirros avatar
Vad gör mördaren idag då? Han borde va runt 15 år. Högstadiet, fester och moppe, eller?
Senast redigerad av elpirro 2016-03-23 kl. 13:52.
Citera
2016-03-23, 20:31
Medlem
Vad heter mördaren idag? BO skulle idag vara nio år om han fått leva..
Citera
2016-04-18, 19:01
Medlem
Såg roger några gånger...ville slå sönder honom....hatar honom. Hoppas han dör!!
Citera
2016-04-19, 01:26
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sellep
Såg roger några gånger...ville slå sönder honom....hatar honom. Hoppas han dör!!
Bor han kvar i Ljungby?
Citera
2017-05-18, 11:46
Medlem
Kan det vara ett nytt kevin-fall här?
Citera
2017-05-19, 18:51
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anders6565
Kan det vara ett nytt kevin-fall här?

Inte utan att man funderar på det. Efter två månader av förhör kommer ett erkännande.

Citat:
En tioårig pojke har i förhör erkänt vad som hände den 16 oktober.

– Han har sagt att han strypt Texas, säger Robert Loeffel, Kronobergspolisens presstalesman.

Tioåringen ströp Texas till döds med ett hopprep. Rubriceringen är fortfarande mord.
Citera
2017-05-22, 11:05
Medlem
Enligt Aftonbladet hade pojken iallafall ett juridiskt biträde, till skillnad från i Kevin-fallet.

Men man undrar om förhören skedde i samma anda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in