Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Jag är faktisk förälder själv, och har haft barn på dagis och fritis. Dessvärre finns det barn som är totalt vidriga, de får alla andra barn och hela omgivningen emot sig. Man får en känsla av att de är förutbestämda att hamna i fängelse ed som vuxna, de har redan som små en stämpel av socialt avvikande på sig. De kan inte hantera relationer med omgivningen och är ständigt i konflikt med allt och alla.
Sådana "kamrater" minns jag även från min egen skolgång, men det var långt innan begreppet bokstavsbarn uppfunnits. De tillbringade större delen av sin skoltid i specialklasser avsedda för dessa stökiga individer.
Visst är det skillnad på fyra och tio år, men de är ändå bägge barn.
När mitt barn började tvåan,fick de en grabb som levde rövare,slogs med tillhyggen mm,skadade t om fröken. han förstörde hela klassen, senare i femman fick han med de flesta andra killar röka mm. I 7an blev det bilstölder och dricka, i 9an satt han inne på något hem ,då hade han fått med en del på droger.Många av kompisrna tyckte han var häftig. Idaq är 4 av dom döda pga av droger Han förstörde som sagt hela skolgången och hela livet för många.
han hade massas syskon o alla blev kriminella.
Vad pysslar social med ,vissa ska inte ha ungar. Så är det bara.