Citat:
Ursprungligen postat av
skogsburkan
Om en snubbe är utomlands inom EU är det gratis att smsa hen med iMessage då?
Lär väl bero på ditt abonnemang om de tillåter mobildataförbrukning utomlands. Men självklart funkar det gratis om du sitter på wifi.
SMS är en sak och iMessage är en annan. Så jag antar att du menar att skicka meddelande till och från iPhone på iMessage.
Edit: Tänkte att det var DU som var utomlands. Ja självklart betalar du inget extra för iMessage var än personen är.