Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-16, 15:39
Medlem
Poliakovs avatar
Har ett paket av varje. Är ingen opiat:are.

Hur skön blir man på tradolan/ketogan novum om man tar det för första gången? Rekommenderad novis-dos? Värt att nämna är att jag är en rätt smal tjej.
Är ruset att jämföra med benso-fludder? Kan jag snorta det eller är det bäst att bara svälja tabletterna som de är?

Så...Har ni ett recept för en så lyckad kväll som möjligt med dessa två (eller kanske bara en av dem)?
Citera
2011-10-16, 16:03
Medlem
PeterMangss avatar
Börja med 200mg tradolan och vänta 1timme känner du inget speciellt ta 150mg till så kommer du nog få en skön dag, du kan även boosta på med mer under ruset men du kan bli illamående av dom det är rätt vanligt
Citera
2011-10-16, 16:15
Medlem
Om du är en smal tjej, behöver du bara 50, max 100, mg, det räcker gott för flera timmar.

Att stena sig bortom sans och ta en megados när det inte ens behövs, är slöseri inte bara med tabletter utan också hjärnceller.

Och blanda inte med Ketogan.
Senast redigerad av Genderbender 2011-10-16 kl. 16:18.
Citera
2011-10-16, 16:33
Medlem
Dollhouses avatar
Tycker inte att du som novis ska blanda. Du har ingen aning om vad du har för toleransnivå på något av ämnena och du kommer med hög säkerhet få ut ett väldigt trevligt rus från Tradolanen även utan att blanda in Ketogan.

Jag har faktiskt noll koll på Ketogan, så jag tänker lämna till någon annan att svara på frågor om det, men börja med att ta 200mg Tradolan, om du sen efter en timme fortfarande inte är nöjd med ruset så peta 100mg till. Skulle inte rekommendera att du går över 400mg/dygn första gången du testar.

Och nej, ruset är inte speciellt likt ett benzorus, det är mycket trevligare. Man kan krossa och snorta Tramadol, men det blir väldigt mycket pulver som smakar apa och du vinner inte särskilt mycket på det effektmässigt, om man jämför med oralt intag.
Citera
2011-10-17, 08:11
Medlem
Ketogan ger mig absolut ingenting vid blandning. har blandat högre än så och det enda som händer är att jag spyr som en gris. Inget rus alls, mår bara apa. Fast bara ketogan i sig ger mig inget heller, så jag utesluter den helt.
Citera
2011-10-17, 19:20
Medlem
Blanda ej tycker jag börja med tramadolen för sig själv. Nästa gång du vill ta ett rus provar du 10mg (2st) ketogan ta 1-2 till efter en timme om du ej känner dig riktigt nöjd. (Antagligen 5 mg du har) Jag överdosera ketgan engång och det var mycket otrevligt men håll dig under 25mg per dag ibörjan så går det nog fint

Ketogan är ett väldigt potent smärtstillande ungefär som morfin medan tramadol är en svagare opoid men kan ändå ge trevligt rus, speciellt utan tolerans
Citera
2011-10-17, 20:25
Medlem
Princans avatar
Tramadols effekt uteblir om du tar Ketobemidon samtidigt då den sistnämnda är mycket mer potentare till mu-receptorerna i CNS. Aldrig att man kombinerar dessa.
Citera
2011-10-18, 22:31
Medlem
Poliakovs avatar
Tack för svaren hörrni. Jag var nog lite otydlig, jag menade inte att jag ville blanda dessa två utan undrade bara hur mycket man ska ta av varje (separat förstås).

Är det dumt att ta en grogg eller två i samband?
Kan man få en utförlig förklaring för hur ruset känns i kropp och hjässa?
Citera
2011-10-18, 22:37
Medlem
att dricka fler än 2groggar (hyfsat milda inte 50/50) är ingen bra idé då man kan drabbas av andingsdepp om jag inte minns fel..

men max två groggar borde vara hel lugnt.

man kan även dricka Mkt mer, när man vet vad man klarar av. Det är ingen idé att utmana ödet

MVH
Mixedsmoke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in