Citat:
Ursprungligen postat av dennissundstrom
Tjena! har win7 installerat på datorn, precis gjort en omformatering. Allting gick som smort. Men när jag skulle öppna explorer så stängdes rutan ner i samma ögonblick som den öppnades, alltså kommer jag inte in.. (Har även provat köra som administratör). Har provat att återställa explorer och även att ominstallera utan resultat. Kan iallafall köra Explorer 64-bitars. Har då försökt att installera både google chrome som jag alltid använder, och firefox, båda de nyaste versionerna. Installationerna har gått bra. När jag försöker öppna programmen händer det samma som på explorer, ibland visas det inte ens något fönster..
Någon som har vart med om det här tidigare och har någon lösning? Eller finns det någon som har en ide om hur det kan lösas? Alla svar uppskattas!
Tja! samma sak händer mig just nu, förutom att jag ahr Windows vista 64 bits.
Datorn stänger av alla internet browsers förutom Internet explorer 64 bits.
Har sökt runt lite på internet och finner inga konkreta svar på det här. Vissa säger att det är en app som pajar och att Dataexekveringsskyddet stänger av internet för att skydda det. Så jag har Avaktiverat alla appar och har även försökt att att köra Internet explorer (utan tillägg) även de funkar inte. Jag har även STÄNGT av Dataexekveringsskyddet för att se om det hjälper, men det gör det inte.
Fick detta medelande 1 enda gång så var snabb och skreb upp det.
Internet explorer har slutat fungera
Problemhändelsens namn: BEX
Programnamn: iexplore.exe
Namn på felmodul: stackhash_fd00
Så har testat googlat på de men som sagt finner inget som hjälper :/ det funkar för vissa men inte mig. SÅ förhoppningsvis kanske de hjälper dig om du söker på BEX iexplore.exe stackhash_fd00 på google =) lycka till och skriv gärna hur det går för dig och även om du hittar ett sätt att lösa detta på så du kan hjälpa mig sen