Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-14, 15:37
Medlem
Hejsan kära flashback användare.
En kompis till mig ska åka ner till Uppsala nu idag, där han ska spendera helgen. Och hans fråga var vad det finns för droger där ? Han gillar dom flesta sorters droger och undrar därför om det finns något speciellt ställe han bör söka sig till? Är det som vanligt att fråga runt på krogen, eller finns det något ställe likt tex plattan, fasst i Uppsala ?

Någon som vet något? Skriv gärna i tråden eller droppa ett pm!
Citera
2011-10-14, 18:22
Medlem
Cocaine Cowboys avatar
Luktar kranfiske

Men min kran brukar få sitt från uppsala och som jag förstod det så är det inte sådan stor marknad i uppsala som på övriga ställen. Fick det förklarat att dom flesta studenter och sånt som röker odlar själv. Alltså att det är väldigt vanligt med hemmaodlingar, därför ingen riktigt vill köpa.

Det är vad min cräjn said!
Citera
2011-10-19, 21:20
Medlem
I Uppsala behöver man känna folk, eller komma i kontakt med folk genom bekanta..
Finns inget "plattan", de flesta droger sääljs flitigt med undantaget av heroin som det finns dåligt av..
Citera
2011-10-19, 23:17
Medlem
Jag säger så här. Dom flesta drogerna kommer du inte få tag på bara sådär i Uppsala utan att du känner någon.

Men Grönt och Brunt och Spice finns det alltid gott om så det går att fråga runt om, men ha i åtanke att du kan bli husslad och rånad osv.

Sen E,Affe och Kokain kommer du nog inte få tag på om du inte har kontakter.

Heroin brukar det knappt komma in mycket av.

Glöm ej att om du kranfiskar så blir du avstängd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in