2011-10-14, 09:23
Medlem
Hejsan.

Har letat massor nu efter att hitta någonstans att ha fest. Antingen är stället dåligt, för dyrt eller har något annat förhinder så vi inte kan hyra stället.

Jag ska ha 19årsfest, och jag har vuxna som kan vistas på festen hela kvällen.
Högst 3000kr för lokalen, om den nu inte är hur nice som helst och kostar 4 papp.
Vara där till minst klockan tre, med högt ljud är ett krav.
Runt 50-60 pers kommer att vara bjuden på festen, så en lagom stor lokal.

Någon som vet någon fräsh lokal? Alla dessa Brf lokaler går ju inte att hyra

Den som kommer upp med den bästa lokalen, är såklart välkommen att delta på festen.

Bor i Stockholm, nacka. Så helst ute på nacka/värmdö.. eller inne i staden.
Citera
2011-10-14, 09:32
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Första tanken var om du tittat inom olika studentverksamheter. Tänkte på att dessa alltid har "fest lokaler" på lager då det ofta handlar om gasquer (stavning?) med mera då 1-2 klasser festar tillsammans. Därav krävs det oftast en lokal som i alla fall rymmer en 75 personer... relativt billiga är dessa i syd Sverige i alla fall med tanke på att det just är studenter, så hör runt om du har några sådana kretsar!

Lycka till!
Citera
2011-10-14, 09:43
Medlem
Lillknoddens avatar
Jag kommer ihåg att under den period när alla mina kompisar fyllde 18 var jag jäkligt ofta på en båt som låg längst med södermälarstrand. Väldigt smidigt att komma dit från nacka/värmdö också eftersom man bara åkte till Slussen och gick.

Här är en länk till lokalen: http://www.eventstore.se/Festinfo/Festlokal-Vieille-Montagne
Citera
2011-10-16, 14:27
Medlem
Tack för svaren killar! Men har inte hittat något än tyvärr. Och Lokalen på båten är tyvärr alldeles för dyr. Behöver fler förslag!
Citera
2011-10-23, 21:50
Medlem
hannes156s avatar
Är det någon som har koll på hur gammal man måste vara för att kunna hyra lokaler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in