Citat:
Ursprungligen postat av kchris862
Satt med en polare och sköt rent morfin härromkvällen, alla var nöjda utom den där enda personnen som inte gillade nålar!
Han fick oss att lova att aldrig berätta att han hade tagit en sil bland oss andra! Han ansåg att det var "knarkigt" samtidigt som han satt i sig ikto efter ikto!
haha, roligt.
Jag kan typ ingenting om sprutor, jag har bara svårt att självmant vilja trycka in nålar i mig, jag är inte rädd för nålar, tycker bara liksom inte om att göra det.
Sen att folk ser det som smutsigt handlar väll om vad man tror sig veta om det, man relaterar det till aids och död och annat skit, man får stickmärken osv.
Men sen så tänkte jag på när man använder sig av andra droger, alkohol och rökning, jag menar hur många hade ansett alkohol vara fint och rent om man faktisk såg hur man såg ut på insidan efter missbruk av det? visst man blir ju inte så jävla fräsch på utsidan då heller :P
Vad jag vet så tär inte heroin så jävla mycket på det fysiska, mer än att det är sjukt svårt att sluta och att man lätt kan bygga upp en hög tolerans och sedan skjuta för mycket, men jag vet som sagt inte så mycket om heroin eller amfetamin för den delen.