• 6
  • 7
2011-10-18, 01:57
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Fan vad det är många som föreslår tramadol. Är jag ensam om att få en fruktansvärd bakfylla efter endast en dags intag av tram? Och då snackar vi låga doser. Sängliggande 4 dagar efter ett "två dagars race"

Inte säng liggandes, men en jävla huvudvärk får jag varenda gång.
Citera
2011-10-18, 02:20
Medlem
Någon opiat skulle nog funka
Citera
2011-10-18, 02:23
Medlem
Coques avatar
Cannabis i måttliga mängder eller Kava.
Som jag har förstått det är Kava lagligt att inneha och bruka så det är ett plus.
Citera
2011-10-18, 02:27
Medlem
QkNNs avatar
Baksmällan av cannabis kommer inte dagen efter, utan efter typ 3 års rökande.
den baksmällan är inge trevlig!!!
Citera
2011-10-18, 03:01
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QkNN
Baksmällan av cannabis kommer inte dagen efter, utan efter typ 3 års rökande.
den baksmällan är inge trevlig!!!
Möjligtvis om du sitter och bolmar dagligen i 3 år, då kan man ju självklart räkna med lite obehagliga hjärnspöken, det är ju trots allt en psykoaktiv drog.
Som många andra säger så bör du pröva någon lätt opiat. Små mängder tramadol eller några klunkar cocillana.
Citera
2011-10-18, 04:30
Medlem
Lite svårt att förstå vad du menar, är det en drog du vill kunna ta hemma och må toppen eller kunna ta på krogen och må toppen?
Om du vill ha något på krogen verkar det som att baksmällan är oundviklig, tjack är något som jag själv aldrig fått någon baksmälla av men det är väldigt individuellt då jag har polare som mått fruktansvärt dagen efter.
Hemma skulle jag definitivt säga tramadol, de flesta, inkluderat mig själv får ingen baksmälla dagen efter. Ligger du på skyhöga doser ska du dock inte förvänta dig något annat, det har ju hänt att man varit stoned i nästan två dygn när man slängt i sig allt för mycket tram Då menar jag inte baksmälla dock utan mer som seghetskänslan, lite likt den som man får dagen efter på cannabis fast mildare.

Förövrigt hatar jag seghetskänslan på cannabis dagen efter, tar hellre en bakfylla än den skiten. Förstör verkligen hela dagen. Men det kanske är för att jag alltid får milda bakfyllor hur mycket jag än dricker som jag tycker så.
Citera
2011-10-18, 10:45
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slamboi
Ont: Cannabis eller tramadol...
offt: Vad är RC?

http://wiki.magiskamolekyler.org/Research_chemical
Citera
2011-10-18, 10:51
Medlem
DyNoahmites avatar
Cannabis!
Citera
2011-10-18, 18:10
Medlem
Spacewalkers avatar
Skriver cannabis, i fall TS har missat de 50 andra inläggen med samma förslag
Citera
2011-10-19, 16:42
Medlem
cannabis helt klart , men även heroin o andra opiater första gångerna
Citera
2011-10-19, 22:14
Medlem
Bullsquids avatar
Benso och opiater ger inget bakrus dagen efter, dock kan man må dåligt och spy på opiater men på benso mår man aldrig dåligt. Testa ät några stesolid eller annat
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in