2011-10-13, 01:46
Medlem
mendokses avatar
Jag har allid fått för mig att ett normalt stånd pekar snett uppåt. Jag vet inte om detta är vanligt eller om jag är konstig(därför jag frågar) men när min penis är erigerad står den verkligen rakt uppåt. Den är helt slickad mot magen, och min mage är platt..
Att få ner den till nåt slags 90-gradersläge är näst intill omöjligt, det går nästan om jag tar i och drar ner den med handen men då gör det riktigt ont.

Vari ligger problemet? Jo, när jag försöker mig på ställningar där kuken hamnar i ett lägre läge kan det blir svårt. Ställningar där jag min kropp ligger mot tjejens fungerar, som typ missionären och att skeda för då hamnar fittan i en uppåtvinkel.
Mindre bra går det bakifrån om jag inte lägger mig på tjejen eftersom jag då måste göra nåt slags dyk för att ens kunna träffa rätt.
När tjejen rider går det bra om hon ligger mot mig men om hon sätter sig upp gör det förjävla ont. En gång knakade det till och jag var säker på att snoppen var bruten men så var det lyckligtvis inte.

Är detta vanligt? Kommer min kuk alltid stå rakt upp eller sjunker den nedåt när man blir äldre?
Citera
2011-10-13, 02:21
Medlem
Utan bilder är det svårt att få en klar uppfattning om problemets storlek.
Citera
2011-10-13, 02:25
Medlem
sir.skalmans avatar
Hade samma problem när jag var i tidig tonår men det försvann med tiden så förhoppningsvis gäller detsamma även dig...du är inte så gammal va?
Citera
2011-10-13, 02:28
Medlem
revodnebs avatar
Jag ser inte problemet, var stolt över ditt stånd!

Edit:
Dessutom ska du vara glad att den står ståndaktigt mot magen, när du blir äldre får du vara glad om den står rakt ut alternativt hänger ner lite - vad gnäller du för?
Senast redigerad av revodneb 2011-10-13 kl. 02:35.
Citera
2011-10-13, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loom2
Utan bilder är det svårt att få en klar uppfattning om problemets storlek.

Hahaha !
Själv läste jag lite hastigt "Mitt stånd är förståndigt" och undrade var problemet var

OnT: Tror att det är jävligt vanligt att den står åtminstone i 45 graders vinkel uppåt snarare än rakt fram på unga killar. Du ska nog inte bry dig så mycket om det och istället vara jävligt glad att det inte är tvärt om. Vem vet, kanske slaknar din i senare ålder än normalmannens... Tror bestämt att kuken blir tröttare med åren så din går väl åtminstone ner någon grad om året efter 25 eller så.

Förutsätter att du är ung att döma av trådstarten
Citera
2011-10-13, 02:36
Bannlyst
Kuken, liksom resten av kroppen blir slöare med åren... Njut av din ungdomliga kraft istället för att beklaga dig...
Citera
2011-10-13, 03:11
Medlem
road-to-ruins avatar
HEHE fan du gav mig ett gott skratt. var samma för mig när jag va yngre släpte senare. vilket någon annan nämde. första gången jag hörde att någons stånd var för ståndigt.
Citera
2011-10-13, 12:02
Medlem
Joe Cools avatar
Vinkeln i sig lär inte ändras särskilt mycket med åren, möjligen hur lätt du har att bli riktigt hård och därmed möjligheten att böja ner kuken.
Om du tycker att det här är ett problem som du absolut vill åtgärda så kan du undersöka om en penisförlängningsoperation skulle kunna hjälpa dig. Operationen går ut på att kapa ligament som fäster penis vid blygdbenet och därmed kan det bli möjligt att vinkla ner den mer.
Citera
2011-10-13, 13:10
Medlem
AberMenschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Cool
Om du tycker att det här är ett problem som du absolut vill åtgärda så kan du undersöka om en penisförlängningsoperation skulle kunna hjälpa dig. Operationen går ut på att kapa ligament som fäster penis vid blygdbenet och därmed kan det bli möjligt att vinkla ner den mer.
Skitbra råd, verkligen
Citera
2011-10-13, 16:32
Medlem
Min erektion är likadan men jag har aldrig sett det som ett problem. Vissa ställningar funkar inte men det är inte hela världen. T ex ogillar jag skarpt när tjejen sitter på mig och lutar sig bakåt. Men då säger jag till...
Citera
2011-10-14, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Jag har allid fått för mig att ett normalt stånd pekar snett uppåt. Jag vet inte om detta är vanligt eller om jag är konstig(därför jag frågar) men när min penis är erigerad står den verkligen rakt uppåt. Den är helt slickad mot magen, och min mage är platt..
Att få ner den till nåt slags 90-gradersläge är näst intill omöjligt, det går nästan om jag tar i och drar ner den med handen men då gör det riktigt ont.

Vari ligger problemet? Jo, när jag försöker mig på ställningar där kuken hamnar i ett lägre läge kan det blir svårt. Ställningar där jag min kropp ligger mot tjejens fungerar, som typ missionären och att skeda för då hamnar fittan i en uppåtvinkel.
Mindre bra går det bakifrån om jag inte lägger mig på tjejen eftersom jag då måste göra nåt slags dyk för att ens kunna träffa rätt.
När tjejen rider går det bra om hon ligger mot mig men om hon sätter sig upp gör det förjävla ont. En gång knakade det till och jag var säker på att snoppen var bruten men så var det lyckligtvis inte.

Är detta vanligt? Kommer min kuk alltid stå rakt upp eller sjunker den nedåt när man blir äldre?

Att ha en kuk som pekar uppåt är inget ovanligt, men att det gör svinont när du gör doggy låter wierd. Nog har jag varit med killar som har båda delarna, men ingen har varit hindrad från att köra en viss ställning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in